כ-30 קרנות הון סיכון נענו להזמנת השר אולמרט וערכו ביקור עבודה בישראל

אולמרט: פעילות קרנות הון סיכון בישראל תנאי הכרחי לחידוש מומנטום הצמיחה בתעשיית ההיי-טק הישראלית. מ"מ רוה"מ ושר התמ"ת והתקשורת, אהוד אולמרט, נפגש אתמול עם משלחת קרנות הון סיכון שהגיעה עפ"י הזמנתו לביקור בישראל.


00:00 ,18.03.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
אולמרט: פעילות קרנות הון סיכון בישראל תנאי הכרחי לחידוש מומנטום הצמיחה בתעשיית ההיי-טק הישראלית

מ"מ רוה"מ ושר התמ"ת והתקשורת, אהוד אולמרט, נפגש אתמול עם משלחת קרנות הון סיכון שהגיעה עפ"י הזמנתו לביקור בישראל.

הביקור אורגן ע"י לשכת המסחר קליפורניה-ישראל, נציגות התמ"ת בחוף המערבי וקרן הון סיכון לייטספיד, הביקור כלל פגישות עם ראשי תעשיית ההיי-טק בישראל וביניהם: יוסי ורדי, גיל שוויד-צ'ק פויינט, זוהר זיסאפל-רד, חמי פרס-פיטנגו ואחרים.

למשלחת תואמו גם פגישות עם חברות סטארטאפ ישראליות על ידי ארנסט & יאנג במכון היצוא הישראלי.

המשלחת שהינה ללא תקדים בהיקפה הגיעה לביקור בעקבות הזמנתו של השר אולמרט בכנס שארגנה חברת לייטספיד בעמק הסיליקון, ביוני 2003.

כזכור, השר אולמרט נפגש בביקורו בעמק הסיליקון עם נציגים בכירים של כ- 50 קרנות הון סיכון מהמובילות בארה"ב וכן עם מנהיגי התעשייה הישראלית בעמק הסיליקון ודן עימן על אפשרויות השקעה בישראל.

השר אולמרט אמר כי משרדו רואה בפעילות קרנות הון סיכון בישראל תנאי הכרחי לחידוש מומנטום הצמיחה בתעשיית ההיי-טק הישראלית.

בין ראשי המשלחת ניתן לציין את הארי קלוג סגן יו"ר סליקון ואלי, גיל קוגן ואיזיק אפלבויים מקרן הון סיכון לייטספיד, צבי אלון מלשכת המסחר קליפורניה ישראל.

בין הקרנות אשר השתתפו במשלחת ניתן למנות את ACCEL, KODIAK, MATRIX, BESSEMER VENTURE PARTNERS , BLUMBERG CAPITAL LLC, PERSEUS,
DOLL CAPITAL MGT, GENERAL CATALYST, GLOBESPAN, INDEX VENTURES, SEED CAPITAL PARTNERS, SOFINNOVA, USVP ועוד.

בכוונת המארגנים לערוך בהמשך לפעילות זו משלחת נוספת של סטארטאפ ישראלית לפגישות עם קרנות הון סיכון בעמק הסיליקון ביוני הקרוב.