כ-20,000 מבקרים פקדו את שבוע המזון והאירוח 2006

השנה הציגו 250 חברות בשתי התערוכות "ישראפוד" למזון ומשקאות ו"הוטקס" לתעשיית האירוח שנערכו בפעם ה-23. שליש מהמבקרים באו מענף ההסעדה, 20% מהשוק המוסדי ו-16% מענף ייצור המזון והמשקה


00:00 ,10.12.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

השנה הציגו 250 חברות בשתי התערוכות "ישראפוד" למזון ומשקאות ו"הוטקס" לתעשיית האירוח שנערכו בפעם ה-23. שליש מהמבקרים באו מענף ההסעדה, 20% מהשוק המוסדי ו-16% מענף ייצור המזון והמשקה
 
לשבוע המזון שנחתם ב-6 בדצמבר 2006 הגיעו כ-20,000 מבקרים מהארץ ומחו"ל. השנה הציגו 250 חברות בשתי התערוכות "ישראפוד" למזון ומשקאות ו"הוטקס" לתעשיית האירוח שנערכו בפעם ה-23. במסגרת התערוכות הוצגו חידושים וגילויים מעניינים: תשלום חשבון במסעדה סמוך לשולחן, עגלות קנייה צבעוניות שמותאמות לטכנולוגית RFID, רטבים פיקנטיים מדבש, סכינים מקצועיות צבעוניות, קרמבו בטעם ריבת חלב, קולפן חכם, וודקה מליטא בהשקה עולמית, הצ'וקור הגדול בעולם, צנצנת כמהין לבן במחיר של 3,000 שקל ועוד.
 
מהנתונים של קבוצת שטיר עולה שכשליש מהמבקרים בתערוכה באו מענף ההסעדה (33%), 20% מהמבקרים ייצגו את השוק המוסדי ו-16% את ענף הייצור של המזון והמשקה. התפלגות המבקרים על פי תפקידם היתה: 42% בעלי תפקידים בכירים (בעלים, מנכ"ל, סמנכ"ל), 17% טבחים, שפים וקונדיטורים, 16% ראשי צוות ומנהלי מחלקות ו-14% אנשי שיווק.
 
במהלך שבוע המזון נערכו מספר כנסים מרכזיים ביניהם: כנס איגוד המסעדות, בתי קפה וברים, כנס איגוד תעשיות המזון בהתאחדות התעשיינים,בו נבחר בפעם השנייה ברציפות רוני קוברובסקי ליו"ר איגוד תעשיות המזון בהתאחדות התעשיינים, והכנס הארצי לארגון וניהול אולמות אירועים. כמו כן בכנס של פורום מנהלי השיווק היתה השתתפות ערה של מנהלי השיווק מהחברות המובילות וכן השתתפות ערה בהרצאתו של אפי רוזנהוייז, מנכ"ל שופרסל ויו"ר משותף איגוד רשתות השיווק באיגוד לשכות המסחר.
 
גיל שטיר, מנכ"ל קבוצת שטיר, סיכם את אירועי התערוכה ואמר כי: "התערוכה היתה מוצלחת בהיענות המציגים והמבקרים, הגיעו כל ראשי התעשייה והעסקים. ההיענות הרבה מלמדת כי זהו המקום להיות בו על מנת להתעדכן ולהיחשף לחידושים בנושא המזון, המשקאות ותעשיית האירוח."