חברת הזרע ג'נטיקס מפתחת זני מכלוא של ירקות וגידולי שדה והשקיעה במותג "לייף סטייל" המורכב משלושה קווי מוצרים
מחברת הזרע ג'נטיקס נמסר כי על פי מחקרי שוק שנערכו בשנים האחרונות באירופה ובארה"ב, השיקולים המובילים את החלטת הקנייה של ירקות ופירות הנם אהבת הטעם של המוצר וההקשר הבריאותי. שיקולים אלו הביאו את החברה להתרכז בפיתוח זני עגבניות עם טעמים מגוונים, רמת סוכר משתנה, מירקם וגודל שונה. לצד הטעם בחברה שמו דגש על פיתוח זנים בריאותיים המכילים רמות ויטמין Aו-Cגבוהות במיוחד.
לדברי ד"ר אלון הברפלד, מנהל תחום עגבניות בחברה, הצרכנים מחפשים חידושים וערך מוסף במוצרים אותם הם צורכים, והנטייה עם השנים לחפש את המוצרים 'בטעם של פעם', תוך רצון לצרוך ויטמינים טבעיים ולא סינתטיים מתוך ראייה כי שימוש במוצר בריא יותר עשוי לשפר את איכות חיינו ואף לשמש כרפואה מונעת המאריכה חיים.
חברת הזרע ג'נטיקס מפתחת, מייצרת ומשווקת זני מכלוא של ירקות וגידולי שדה, ואף פיתחה לאחרונה את מותג "הזרע ג'נטיקס לייף סטייל", המורכב משלושה קווי מוצרים השמים דגש על בריאות, טעם ונוחות לסגנון חיים משופר: סדרת "הזרע בוטיק" כוללת מגוון זני עגבניות גורמה הנבדלות זו מזו בגודל ובצורה אך מאוחדות בטעמן המשובח, בריכוז גבוה של ויטמיני Aו- C. סדרת 'הזרע ויטאליס' כוללת עגבניות עם תכולה גבוהה של ליקופן - חומר נוגד חמצון ופלפל ויטמינים עם תכולה גבוהה של ויטמיני A,C,E. בקטגוריית הנוחות, הזרע ג'נטיקס מציעה אבטיח-מיני, סדרת פלפל-מיני במגוון צבעים ואת מלפפוני בית אלפא – מלפפוני מיני קטנים.
מהחברה נמסר עוד כי הביקוש לירקות קטנים ונוחים יותר עלה בשנים האחרונות לאחר שהצרכנים בעולם החלו לדרוש מוצרים הנוחים לסחיבה, היכולים להיאכל כחטיף בריא בין הארוחות ולא מתכלים במקרר.
ירקות ופירות כמוצרי לייף סטייל
חברת הזרע ג'נטיקס מפתחת זני מכלוא של ירקות וגידולי שדה והשקיעה במותג "לייף סטייל" המורכב משלושה קווי מוצרים
00:00 ,17.12.2007
עשוי לעניין אותך
התעשיינים לרשות המסים: יש לפצות את המפעלים בשדרות ועוטף עזה
התעשיינים מתנגדים לכוונת האוצר להפחית התמיכה במשק המים לשנת 2008
נשיא איגוד לשכות המסחר מתנגד לתקנות להחזר כספי
התעשיינים: הישראלים רכשו רהיטים ב-6 מיליארד שקל
אושר מינויו של רם בלינקוב לתפקיד הממונה על התקציבים באוצר
אושרה הקמתן של 8 חברות חממה חדשות