"יקיר הבטיחות והגיהות" של מדינת ישראל לזאב פוטרמן

שר התמ"ת אהוד אולמרט העניק את תעודת "יקיר הבטיחות והגיהות" של מדינת ישראל לזאב פוטרמן - האחראי על תחום הבטיחות בהתאחדות התעשיינים והמשמש כנציג התאחדות התעשיינים במינהלת המוסד לביטוח


00:00 ,31.05.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
שר התמ"ת אהוד אולמרט העניק את תעודת "יקיר הבטיחות והגיהות" של מדינת ישראל לזאב פוטרמן - האחראי על תחום הבטיחות בהתאחדות התעשיינים והמשמש כנציג התאחדות התעשיינים במינהלת המוסד לביטוח ולגיהות שבמשרד התמ"ת, על תרומתו רבת השנים לבטיחות ולבריאות בתעסוקה.

השר אולמרט העניק את תעודת "יקיר הבטיחות והגיהות" של מדינת ישראל לזאב פוטרמן - נציג התאחדות התעשיינים במינהלת המוסד לבטיחות ולגיהות שבמשרד התמ"ת, על תרומתו רבת השנים לבטיחות ולבריאות בתעסוקה, "תוך גילוי יכולת תושייה ומרץ ללא לאות לנושאים אלו". התעודה הוענקה בטקס שנערך לרגל שנת היובל למוסד לבטיחות ולגיהות.

פוטרמן מכהן כאחראי על תחום הפריון, הבטיחות והבריאות בעבודה בהתאחדות התעשיינים. הוא פועל מזה 26 שנים כנציגה של התאחדות התעשיינים במינהלת המוסד לבטיחות ולגיהות ומשמש כיו"ר ועדת התעשייה של המוסד לבטיחות ולגיהות וכחבר בוועדת נפגעי העבודה, (שליד מועצת המוסד לביטוח לאומי).

בנימוקים לקבלת הפרס נאמר בין השאר, כי "זאב פוטרמן, אחראי על ההצלחה של הנהלת התאחדות התעשיינים וחבריה בהכרה בצורך לפעול לקידום הבטיחות והגיהות במפעלי התעשייה".

ביוזמתו של פוטרמן, יצאו לאור בהתאחדות התעשיינים מספר ספרים בנושאי הבטיחות והגיהות בעבודה והיבטי החוק בנושאים אלה. פוטרמן גם הגה ויזם את פיתוח - תוכנת "ארז" התומכת בניהול הבטיחות במפעלים קטנים ובינוניים.

פוטרמן, "משמש שנים רבות דוגמא ומופת לאיש מקצוע ואיש ציבור, אשר שם לו למטרה ולייעד לסייע ולקדם את תחומי הבטיחות והגיהות התעסוקתית בקרב העובדים, המעסיקים וחבריו לעבודה בלישכת התאום של הארגונים הכלכליים", נאמר בנימוקים לקבלת הפרס.