יורם בליזובסקי: התאחדות התעשיינים תוביל מבצע של "אימוץ" חיילים בודדים

התאחדות התעשיינים תוביל מבצע של אימוץ חיילים בודדים שהגיעו לישראל מחו"ל ללא משפחותיהם כדי לשרת בצה"ל. כך מסר יורם בליזובסקי, מנכ"ל התאחדות התעשיינים


00:00 ,10.03.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
התאחדות התעשיינים תוביל מבצע של אימוץ חיילים בודדים שהגיעו לישראל מחו"ל ללא משפחותיהם כדי לשרת בצה"ל. כך מסר יורם בליזובסקי, מנכ"ל התאחדות התעשיינים.

בליזובסקי ציין, כי מדובר בכ-3,000 חיילים וחיילות אשר חלקם "יאומצו" ע"י תעשיינים שיעניקו להם כתובת בה ימצאו אוזן קשבת ומקום אליו יוכלו לבוא בחגים או כשיתקלו בבעייה כלשהי ויזדקקו להקשבה ולעצה.

באגרת אישית למנהלי המפעלים כותב בליזובסקי, כי הכוונה היא שמבצע זה יהפוך את אימוץ החייל הבודד מסיסמא למעשה, שיביא עימו הכרת תודה והערכה למי שראויים לכך.

הוא הוסיף, כי מאות מפעלי תעשייה עוסקים כיום בפעילות קהילתית למען החברה. מדובר, בין השאר בתרומות כספיות, הענקת מלגות לחיילים, פעילות חינוך לתעשייה במתנ"סים, בפעילות למען האסירים הנכים, מדענים עולים, שיפור איכות הסביבה, קליטה וחונכות משוחררי צה"ל ועוד.

יצויין, כי בהתאחדות התעשיינים פועלת ועדה לקשרי התעשייה עם הקהילה בראשותה של התעשיינית, ליאורה בירנהק – מרכוס, מנכ"ל משותף בחברת מנעמים. ועדה זו מרכזת פעילויות אלו.