התאחדות התעשיינים במרחב צפון קיימה יום עיון בנושא "שיווק דיגיטלי - כיצד מנהלים את זה".
יום העיון התקיים בעקבות צורך של מנהלים בתעשייה להבין כיצד הם יכולים לנצל את יכולות השיווק הדיגיטלי לשיפור המכירות של מוצרים הנמכרים בדרך כלל לחברות אחרות ולא לאנשים פרטיים (B2B).
חנן לב, יועץ ומרצה לשיווק דיגיטלי חדשני, ואדר חי, מומחה לשיווק דיגיטלי מבוסס נתונים, הציגו בפני המשתתפים סקירה מקיפה על יכולות ומטרות השיווק הדיגיטלי, ככלי שיווק מדויק, מדיד ואינטראקטיבי של מוצרים ושירותים.
בהרצאותיהם הסבירו חנן ואדר כי "רוב החברות משלמות הרבה כסף כדי להביא תנועה לאתר שלהן ומפסיקות להשקיע בהפיכתם ללקוחות בתוך האתר. זה כמו לפתוח חנות במקום יקר כדי שיכנסו הרבה אנשים, אבל המוכרת יושבת בצד עם הסמארטפון ולא מספקת מענה הולם ללקוחות".
בהמשך הרצתה ענבר בזק ממשרד פרסום דיגיטלי על מקרי בוחן מיוחדים בשיווק של חברת טבע נאות.
עוד הרצה ארנון ברזילי, מנהל חווית לקוח בחברת Oracle, שהסביר מדוע חווית הלקוח היא הגורם שיוצר בידול בין מוצרים כיום ולכן חשוב מאוד להשקיע בה בכל מגע של הלקוח עם החברה.
מנהל מרחב צפון בהתאחדות התעשיינים ליאור אפלבאום: "התאחדות התעשיינים מרחב צפון רואה חשיבות רבה בעריכת היכרות עם כלי שיווק מתקדמים לתועלת התעשיינים. השיווק הדיגיטלי הוא תחום דינמי, שמתחדש כל העת, והעמקת ההיכרות עם האפליקציות השונות שלו חיונית ליצירת אפקטיביות שיווקית. יום העיון סייע למשתתפים, ביניהם מנכ"לים, סמנכ"לים, מנהלי שיווק ומכירות ומנהלי מרקום, להכיר את האתגרים וההזדמנויות שטומן בחובו השיווק הדיגיטלי, על מנת לעשות בו שימוש מושכל לתועלת הגדלת המכירות".