חברת זרעים הולנדית תשתף פעולה במיזמי מו"פ ושיווק עם חברה ישראלית

חברת "וסטרן סיד" ההולנדית תשתף פעולה עם חברת "אוריג'ין זרעים" הישראלית במו"פ משותף לטיפוח זרעי מכלוא של ירקות; החברה הישראלית מנוהלת על ידי ד"ר אייל ורדי אשר שימש ב 12 השנים האחרונות כמדען הראשי וראש אגף מחקר ופיתוח ב"הזרע" ודובי גודינגר אשר שימש כסגן מנה


00:00 ,11.07.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת "וסטרן סיד" ההולנדית תשתף פעולה עם חברת "אוריג'ין זרעים" הישראלית במו"פ משותף לטיפוח זרעי מכלוא של ירקות; החברה הישראלית מנוהלת על ידי ד"ר אייל ורדי אשר שימש ב 12 השנים האחרונות כמדען הראשי וראש אגף מחקר ופיתוח ב"הזרע" ודובי גודינגר אשר שימש כסגן מנהל אגף שיווק בחברה
 
חברה הולנדית לטיפוח זרעים תשתף פעולה במיזמי מו"פ ושיווק עם חברה ישראלית. חברת "ווסטרן סיד" מהולנד חתמה לאחרונה על הסכם לשת"פ בלעדי עם מטפחת הזרעים הישראלית חברת "אוריג'ין זרעים" אשר מנוהלת על ידי ד"ר אייל ורדי ששימש עד לפני שנה כמדען הראשי וראש אגף מחקר ופיתוח בחברת הזרעים הישראלית הגדולה "הזרע ג'נטיקס" ודובי גודינגר אשר שימש כסגן מנהל אגף מכירות ושיווק בחברה.
 
מר אלואה וואן פלינט, מנכ"ל "ווסטרן סיד" יחד עם בכירים נוספים בחברה הגיעו השבוע לישראל כדי להשיק רשמית את שיתוף הפעולה הבלעדי בין "ווסטרן סיד" לחברת "אוריג'ין זרעים" הפעילות המשותפת שתנוהל על ידי דר' אייל ורדי, אמורה להיות זרוע משמעותית בפעילותה הגלובלית של "ווסטרן סיד".
 
לדבריו של ד"ר ורדי, החברה ההולנדית נחשבת כיום למובילה עולמית בתחום טיפוח זרעי מכלוא של ירקות ופירות ועד כה כל קשריה עם ישראל היו קשרים על בסיס מסחרי ושיתופי פעולה ברמה כזו או אחרת אך לא על בסיס מו"פ משותף. ההסכם עם החברה ההולנדית הוא בעל חשיבות רבה הן לחברה הישראלית והן להולנדית ומבוסס על הפיכתה של "אוריג'ין זרעים" לזרוע משמעותית ביותר בפעילותה הבינלאומית הגלובלית של "ווסטרן סיד" ההולנדית.