חברת אופיס טקסטיל השקיעה 20 מליון שקל בקו חדיש להלבנת בדים

השקעה חסרת תקדים בתעשיית הטקסטיל בארץ. חברת אופיס טקסטיל השקיעה 20 מליון שקל בקו חדיש והמתקדם בארץ, להלבנת בדים. רמזי גבאי, מנכ"ל החברה שמסר על כך ציין, כי קו זה יאפשר לחברה לתת מענה לאיכויות בדים חדישות וסוגי הדפסים שלא נעשו בעבר


00:00 ,17.07.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

השקעה חסרת תקדים בתעשיית הטקסטיל בארץ. חברת אופיס טקסטיל השקיעה 20 מליון שקל בקו חדיש והמתקדם בארץ, להלבנת בדים.
 
רמזי גבאי, מנכ"ל החברה שמסר על כך ציין, כי קו זה יאפשר לחברה לתת מענה לאיכויות בדים חדישות וסוגי הדפסים שלא נעשו בעבר.
 
הוא ציין, כי השקעה זו שהינה, כאמור, חריגה בהיקפה בתעשיית הטקסטיל בשנים האחרונות, נעשתה מתוך הערכה שלמרות הסרת מכסות היצוא לאירופה ואמריקה, תצליח החברה לשמור על מערך לקוחותיה ביצוא ותמשיך לספק את מרבית צרכי השוק המקומי לבדים באיכויות הגבוהות ביותר.
 
רמזי ציין, כי חברת אופיס טקסטיל החלה לאחרונה לספק בדים לבתי מלון בפולין בהיקף של כ-1 מליון שקל וכן בדים לתעשיית כלי המיטה בפורטוגל בהיקף דומה של כ-1 מליון שקל.
 
רמזי הוסיף, כי חברת אופיס טקסטיל היא אחת מהחברות שידעה לנצל את הסכם הקוויז עם מצרים ומספקת בדים לכמה מפעלי בדים במצרים. לדבריו, עד כה סיפקה החברה בדים בכ-300 אלף דולרים ועד סוף 2005 תספק חברת אופיס טקסטיל בדים לתעשיית הטקסטיל המצרית בכ-1 מליון דולר. עפ"י הערכות מנהלי החברה, הסכם הסחר עם מצרים ירחיב את היקף מכירות החברה בכ-5-10 אחוז כבר בשנת 2006.
 
רמזי הוסיף, כי החברה אף מספקת בדים בכ-חצי מליון דולרים לפלשתינאים בעזה וביהודה ושומרון.
 
מחזור מכירותיה של אופיס טקסטיל הגיע בשנת 2004 ל-210 מליון שקל. רווחי החברה הגיעו בשנת 2004 ל-22 מליון שקל. לאורך 12 השנים האחרונות חלקה אופיס טקסטיל מעל 150 מליון שקל דוידנד לבעלי המניות. החברה מעסיקה 200 עובדים במפעלה באזור ו-60 עובדים נוספים במתפרה בשדרות.