חברת KLA, מובילה בינלאומית בבקרת תהליכים בשוק המוליכים-למחצה ובתעשיות נלוות, הכריזה בשבוע החולף על התוצאות הכספיות לרבעון השני של השנה הפיסקלית 2019, אשר הסתיים ב- 31 לדצמבר, 2018. החברה דיווחה על רווח של 369 מיליון דולר, והכנסות של 1.12 מיליארד דולר.
החברה, אשר השיקה מיתוג מחודש במהלך ינואר 2019 שינתה את שמה מ-KLA Tencor לשם KLA ושינתה את הלוגו שלה.
״התוצאות הכספיות הנהדרות של החברה נחשפות בסמיכות להשקת המיתוג החדש שלנו – שינוי השם של החברה ל-KLA ואימוץ חזון ושפת מותג מעודכנים התומכים במגמה כלל עולמית ששמה את האנשים – לקוחות ועובדים כאחד – במרכז״, אומר אורי תדמור, נשיא KLA ישראל. ״במחקר שפרסמה חברת Accenture בשנה החולפת היא זיהתה כי לקוחות ועובדים מצפים היום מהארגון לא רק להביא להם ערך פיננסי אלא גם לגבש מערכת של אמונות ואג׳נדה אתית ולחתור להשגתן באופן פרואקטיבי. אני משוכנע כי השילוב בין הרובד הטכנולוגי והמקצועי שלנו לרובד הערכי הוא זה שעומד בבסיס ההצלחה של KLA, יותר מכל״.
ריק וולאס, נשיא ומנכ״ל KLA הוסיף כי ״חברת KLA דיווחה על תוצאות יוצאות מן הכלל לרבעון השני, עם הזמנות, הכנסות ורווח למניה העולים על הציפיות וממשיכים את מגמת הצמיחה הדו-ספרתית זו השנה השלישית ברציפות. הביצועים הטובים שלנו הם תולדה ישירה של מודל עסקי יציב ואיתן, והם מלמדים על היכולת של החברה להציג צמיחה ארוכת טווח, וביצועים פיננסים יוצאים מן הכלל״.