חברת KLA קיימה שבוע בטיחות מקיף

שבוע הבטיחות כלל הכשרות, הדרכות, הרצאות ותרגילים בשטח במגוון נושאים הקשורים לבטיחות בעבודה ובטיחות אישית. אורי תדמור, מנכ״ל KLA: השבוע הוא רק ביטוי אחד לשורה של צעדי בטיחות שנקטנו בשנה האחרונה


13:28 ,18.11.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת KLA ממגדל העמק, קיימה זו השנה הראשונה שבוע בטיחות מקיף, אשר כלל הכשרות, הדרכות, הרצאות ותרגילים בשטח, במגוון נושאים הקשורים לבטיחות בעבודה ובטיחות אישית. לקחו חלק בפעילויות למעלה מ-550 עובדי החברה בישראל.

 

במשך שבוע שלם שובצו העובדים לשלל הרצאות וסדנאות, שהתקיימו לאורך ימי העבודה, ביניהם: הכשרות בהגשת עזרה ראשונה, בדיקות לחץ דם ורמות סוכר בדם, הרצאות על ארגונומיה, אחריות משפטית, ריגול תעשייתי וסייבר, תרגול שימוש בטוח במלגזות, תרגיל כיבוי אש ופינוי קהל ועוד.

 

אורי תדמור, נשיא KLA ישראל: ״חשוב לנו להקפיד על סביבת עבודה מוגנת עבור העובדים שלנו ולכן אנו מקיימים הרצאות, סדנאות ותרגילים באופן שוטף, לאורך כל השנים. אבל זו הפעם הראשונה בה ריכזנו את כל הפעילות במסגרת שבוע אחד. שבוע הבטיחות הוא רק ביטוי אחד לשורה של צעדים שנקטנו בשנה האחרונה כדי לשפר את רמת הבטיחות הכוללת באתר. תחקור כל אירוע בטיחותי, הגבלת גישה לאזורים תפעוליים, מבדקי בטיחות שוטפים ועוד״.

 

ירון ארביב, ממונה הבטיחות בחברת KLA, ציין כי ״תרגיל הפינוי וכיבוי השריפה שקיימנו ביום חמישי האחרון היה אחד התרגילים המוצלחים ביותר שידעה החברה בשנים האחרונות. כל העובדים שיתפו פעולה והתפנו בזריזות. גם צוות החירום שלנו, אשר מונה היום כ-50 עובדים, משלל מחלקות ותפקידים בחברה, תפקד נהדר במהלך התרגיל ואפשר לנו להשלים אותו עם שביעות רצון גבוהה מאד״.