חברי ועדת הכלכלה של הכנסת ביקרו התעשיינים בדרום

במפגש העלו התעשיינים ואנשי העסקים את מצוקת האשראי, נושא הביטחונות להלוואות ופרק הזמן ממועד הבקשה להלוואה עד מועד קבלת האשראי


00:00 ,20.01.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

במפגש העלו התעשיינים ואנשי העסקים את מצוקת האשראי, נושא הביטחונות להלוואות ופרק הזמן ממועד הבקשה להלוואה עד מועד קבלת האשראי
 
חברי ועדת הכלכלה ביקרו במפעלי התעשייה בשדרות ובאשקלון ושמעו על בעיותיהם ומצוקותיהם בעקבות מבצע "עופרת יצוקה". במסגרת זו ביקרו במפעל הולנדיה, שם אירח אותם מנכ"ל המפעל אבי ברססט; במפעל קבוצת אלון בניהולו של שרון אלון; במפעל מ.כהן מפעלי מתכת בע"מ בניהולו של משה כהן. כמו כן ביקרו חברי הוועדה במבשלות בירה ישראל בע"מ- קרלסברג שם אירח אותם מנכ"ל המפעל משה קטן.
 
במסגרת הביקור, נערך במפעל קרלסברג באשקלון מפגש עם תעשיינים, מלונאים ובעלי עסקים קטנים ובינוניים מהאזור. במפגש העלו התעשיינים ואנשי העסקים את מצוקת האשראי, נושא הביטחונות להלוואות ופרק הזמן ממועד הבקשה להלוואה עד מועד קבלת האשראי. כן עלה נושא הפיצויים בגין המבצע והחשיבות של העיתוי בקבלת הפיצוי על רקע מצב העסקים הירוד.
 
יו"ר ועדת הכלכלה של הכנסת, ח"כ רוברט אילטוב, אמר כי הוא חפץ לקיים בהקדם דיון בנושא מצוקת האשראי של המגזר העסקי וכי הוא יעמוד על המשמר בנושא מתן הפיצוי לעסקים בדרום. ח"כ דוד טל ציין כי על המדינה לסייע לתעשיינים בדרום.
 
בביקור השתתפו גם: ח"כ אמנון כהן; ח"כ אורי מקלב; ח"כ משה כחלון; ח"כ גלעד ארדן; ח"כ אבשלום וילן. כמו כן השתתפו רן גרשפלד, יו"ר סניף התאחדות התעשיינים בדרום, יהודה (יודקה) שגב, מנכ"ל התאחדות התעשיינים; חיזקיה ישראל, מנהל המחלקה לביטוח סוציאלי ולקשרי גומלין עם הכנסת, וארנון קשנסקי, מנהל סניף התאחדות התעשיינים בדרום.