ועדת המכרזים שעל יד נציבות שירות המדינה בחרה היום את עודי שינטל למשנה למנהל הכללי במשרד התמ"ת

עודי שינטל ירכז בתוקף תפקידו את פעילות המשרד בארבע תחומים/אשכולות עיקריים: תחום האכיפה, תחום התקינה, תחום התעשיה ותחום סחר הפנים


00:00 ,24.05.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
עודי שינטל ירכז בתוקף תפקידו את פעילות המשרד בארבע תחומים/אשכולות עיקריים: תחום האכיפה, תחום התקינה, תחום התעשיה ותחום סחר הפנים.

עודי שינטל הוביל בעבר במשרד תהליכים בתחום המסחר האלקטרוני, הפרדת משרד העבודה ממשרד הרווחה ואיחודו עם משרד התמ"ס, כמו כן שינטל בנה את קרן קידום השיווק החדשה על מסלוליה השונים, הוביל את פרויקט מרחב התקינה ואת תהליך קימברלי לפיקוח על יבוא יהלומי גלם. שינטל אף יכהן כיו"ר הועדה הפריטטית מול איגוד לשכות המסחר בנושא ענפי המסחר והשירותים.

עודי שינטל מילא מספר תפקידים במשרד התמ"ת, הוא הצטרף למשרד בשנת 1982 לאחר שסיים בהצלחה קורס נספחים מסחריים של משרד התמ"ס, ויצא כנספח מסחרי לשתי שליחויות בנות 4 שנים כל אחת, הראשונה כנספח מסחרי בקנדה והשניה כנספח מסחרי בארה"ב (אטלנטה). עם שובו למשרד לאחר השליחות הראשונה בקנדה, שינטל התמנה כיועץ למנהל הכללי ואחר כך נבחר לסמנכ"ל בכיר לאמרכלות. לאחר השליחות השניה בארה"ב, נתבקש שינטל לנהל את קורס הנספחים המסחריים הגדול שהיה אי פעם (25 חניכים התחילו), ומשנת 1998 שימש כמנהל מינהל היהלומים, אבני חן ותכשיטים והמפקח על היהלומים.

שינטל בוגר החוג למדעי המדינה וחטיבה בלימודי עבודה באוניברסיטת תל אביב, נשוי ואב לשלושה ילדים.

שינטל יחליף את יוחנן לוי אשר מונה למנהל המרכז לחדשנות ולפיתוח עסקי.