התעשיינים: עבודות כחול לבן בפרויקט הרכבת הקלה בת"א יוסיפו כ-16 אלף מקומות עבודה

מיכל סגל, יו"ר מטה כחול-לבן בהתאחדות התעשיינים, קוראת ל-MTSזכתה במכרז להגדיל את הרכש מהתעשייה המקומית מעבר ל-28%-35% הנדרשים בחוק


00:00 ,10.01.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

מיכל סגל, יו"ר מטה כחול-לבן בהתאחדות התעשיינים, קוראת ל-MTS זכתה במכרז להגדיל את הרכש מהתעשייה המקומית מעבר ל-28%-35% הנדרשים בחוק
 
בעקבות זכייתה של קבוצת MTS שבראשות אפריקה ישראל, בהשתתפות סימנס, אגד וחברת התשתיות הסיניות במכרז להקמת הקו הראשון של הרכבת הקלה בתל אביב, קוראת ד"ר מיכל סגל, יו"ר מטה כחול-לבן בהתאחדות התעשיינים ומבעלי מפעל סהל אלובין לקבוצה הזוכה להגדיל את הרכש מהתעשייה המקומית מעבר ל-28%-35% הנדרשים בחוק חובת המכרזים.
 
סגל מבקשת ממשרד התחבורה ומחברת נ.ת.ע (נתיבי תחבורה עירוניים) לסייע בכך.
 
סגל סבורה, כי מתוך 10 מיליארדי השקלים שאמורים להיות מושקעים בפרוייקט הרכבת הקלה בת"א עד שנת 2013, כ-60% לפחות (6 מיליארד שקלים) יכולים להיות מבוצעים על ידי התעשייה הישראלית, דבר שיביא להערכתה ליצירתם של כ-16 אלף מקומות עבודה חדשים בתעשייה ובשירותים הנלווים. מדובר בתחומים של מערכות חשמל, מיזוג, עבודות מתכת, תאורה, אלומיניום, חלונות זכוכית ועוד.
 
יו"ר מטה כחול-לבן בהתאחדות התעשיינים מציינת, כי התעשייה הישראלית הינה תעשייה איכותית הנאבקת קשות מול מתחריה בחו"ל וכי הזרמת עבודות בהיקף של מיליארדי שקלים יכולה להוות מנוף חשוב ביותר לצמיחת התעשייה.