מכירות הרהיטים לפסח הסתכמו בכ-520 מיליוני שקלים. 80% מהמכירות לפסח הם ריהוט מתוצרת כחול לבן
אין מיתון ברכישת רהיטים לפסח. בשבועיים האחרונים במיוחד מורגשת תנועת קונים ערה של רהיטים לקראת החג. דבר שהביא להתעוררות בענף. מכירות הרהיטים לקראת חג הפסח גדלו בכ-5% בממוצע בהשוואה לפסח אשתקד, והם הסתכמו בכ-520 מיליוני שקל. כך מסר אמנון שוורץ, יו"ר איגוד תעשיות הריהוט בהתאחדות התעשיינים ויו"ר ומנכ"ל קבוצת עמינח.
שוורץ מציין, כי מנתוני היצרנים עולה, כי ערב פסח חלה עלייה של 5% במכירות ריהוט ביתי; גידול של 3% נרשם במכירות ריהוט חדרי שינה; גידול של 6% נרשם במכירות כורסאות, ופינות ישיבה; גידול של 8% נרשם פינות אוכל וכסאות ועליה של 6% נרשמה במכירות המזרנים ערב החג.
יו"ר איגוד תעשיות הריהוט בהתאחדות התעשיינים מציין, כי יותר מ- 80% ממכירות הרהיטים לפסח הינם מתוצרת כחול-לבן.
לטענתו, הסיבות להעדפת הריהוט הישראלי הינן התאמת הרהיט לטעמו ולצרכיו של הצרכן הישראלי, שיפור משמעותי באיכות, זמני האספקה המהירים, המחירים האטרקטיביים ותנאי התשלום הנוחים.
שוורץ ציין, כי השנה בולט בעיקר העיצוב החדשני האישי על פי בקשת הלקוח, וכי לקראת הפסח ועקב אווירת המיתון יצאו יצרנים רבים במבצעים והנחות אטרקטיביות במיוחד.