התעשיינים ייפגשו עם הח"כים החדשים

התאחדות התעשיינים תקיים מחר מפגש מיוחד עם חברי הכנסת החדשים. המטרה: ש-35 הח"כים החדשים יכירו מקרוב את בעיות התעשייה והמשק בישראל


00:00 ,25.04.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

התאחדות התעשיינים תקיים מחר מפגש מיוחד עם חברי הכנסת החדשים. המטרה: ש-35 הח"כים החדשים יכירו מקרוב את בעיות התעשייה והמשק בישראל
 
יותר מ-35 חברי כנסת חדשים, שמעולם לא כיהנו בכנסת ישראל, ישתתפו במפגש מיוחד שמקיימת התאחדות התעשיינים בבית התעשייה בת"א מחר, 26 באפריל.
 
שרגא ברוש, נשיא התאחדות התעשיינים שיזם המפגש ואף יארח את חברי הכנסת, מסר כי המטרה היא שחברי הכנסת החדשים יכירו מקרוב את בעיות התעשייה והמשק בישראל.
 
ברוש הביע תקווה, כי הפגישה אף תיצור בסיס ידע שעל בסיסו ימשכו הדיאלוגים בכנסת בעת שידונו הצעות חוק שונות. הדבר ייעל את המגעים בהמשך.
 
ברוש ציין כי הכוונה ליצור עם חברי הכנסת החדשים מערכת קשרים איתנה, בשל חשיבותו המרכזית של הנושא הכלכלי בעבודת הכנסת.
 
נשיא התאחדות התעשיינים הדגיש כי ישנה חשיבות עליונה שהח"כים החדשים יכירו את התעשייה, שהינה הקטר העיקרי שמוביל את צמיחת המשק ויקבלו כלי מידע עדכניים שיסייעו להם בפעילותם הפרלמנטרית העתידית השוטפת.
 
ברוש הביע תקווה כי מפגש זה יביא למצב שבו טובת המשק תהיה לנגד עיניהם של הח"כים החדשים ובעקבות זאת תשפיע על פעילותם.
 
במפגש ישתתף גם אוהד מראני, יו"ר ועדת הכלכלה בהתאחדות התעשיינים ויו"ר בתי הזיקוק.
 
בין הח"כים החדשים שצפויים להשתתף נציין את אברהם דיכטר (קדימה); עמי איילון (עבודה); אברהם מיכאלי  (ש"ס); יעקב בן יזרי (גימלאים); ישראל חסון (ישראל ביתנו); חנה סוייאד (חדש); איברהים צרצור (רע"ם תעל); פרופר מנחם בן ששון (קדימה); נדיה חילו (עבודה); משה שרוני (גימלאים); אלכס מילר (ישראל ביתנו); זאב אלקין (קדימה); רונית תירוש (קדימה); רוברט אילטוב (ישראל ביתנו).