התעשיינים: גידול של 10% בהוצאה על מוצרי קוסמטיקה

משפחה תוציא בממוצע כ-180 שקל בתקופת החגים על מוצרי בישום, טיפוח ואיפור. הערכה: מכירות מוצרי הטיפוח, התמרוקים וחבילות השי בתקופת החגים יסתכמו בכ-290 מיליוני שקלים - גידול של 15%


00:00 ,19.09.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

משפחה תוציא בממוצע כ-180 שקל בתקופת החגים על מוצרי בישום, טיפוח ואיפור. הערכה: מכירות מוצרי הטיפוח, התמרוקים וחבילות השי בתקופת החגים יסתכמו בכ-290 מיליוני שקלים - גידול של 15%
 
משפחה תוציא בממוצע כ-180 שקל בתקופת החגים על מוצרי בישום, טיפוח ואיפור - גידול של 10% לעומת החגים בתשס"ו. מכירות מוצרי הטיפוח, התמרוקים וחבילות השי בתקופת החגים יגדלו ב-15% לעומת תקופת החגים בתשס"ו ויסתכמו בכ-290 מיליוני שקלים. כך מסר יהודה בראון, יו"ר ענף התמרוקים בהתאחדות התעשיינים ומנכ"ל אינטרקוסמא.
 
בראון מעריך כי מכירות מוצרי הקוסמטיקה מתוצרת כחול-לבן בלבד יגדלו בתקופת החגים בכ-5% לעומת התקופה המקבילה אשתקד ויסתכמו בכ-53 מיליון שקל. זאת בשל המבצעים האטרקטיביים במיוחד של חברות הקוסמטיקה (המעניקות הנחות משמעותיות המגיעות עד ל-70% על מוצרי בישום, טיפוח ואיפור, כשהבולט הן ההנחות בבשמים יוקרתיים). גם האווירה של אחרי המלחמה, מעודדת את הצרכן "להתפנק", לצאת ולרכוש מוצרי קוסמטיקה לחג.
 
בראון ציין כי 70% מסך המכירות השנתיות של הבשמים היוקרתיים וכ-30% ממכירות התמרוקים מתבצעים בתקופות החגים, פסח וראש השנה. המכירות השנתיות של הקוסמטיקה מסתכמות בכ-1 מיליארד שקל.