התמ"ת על מדד הבירוקרטיה: נשמח להפיק לקחים ולשפר היכן שצריך

בדוברות המשרד טוענים כי "המדד לוקה בכשלים מתודולוגיים ולכן משמעותו, כפי שהיא מוצגת על ידי עורכיו, מוטלת בספק"


00:00 ,09.06.2010 מאת: מערכת פורט2פורט

בדוברות המשרד טוענים כי "המדד לוקה בכשלים מתודולוגיים ולכן משמעותו, כפי שהיא מוצגת על ידי  עורכיו, מוטלת בספק"
 
במשרד התמ"ת הגיבו אמש על תוצאות "מדד הבירוקרטיה" שנערך ביוזמת איגוד לשכות המסחר ובחברת SQואשר מצא כי משרד התמ"ת הינו "המשרד הבירוקרטי ביותר" מקרב משרדי הממשלה.
 
מהתמ"ת נמסר כי "משרד התמ"ת הינו משרד כלכלי – חברתי מרכזי בממשלה. במשרד מרוכזים כלים מגוונים לקידום כלל המשק ופיתוחו, וכן ליצירת מקומות תעסוקה לכן מייחס משרד התמ"ת חשיבות רבה למתן שירות ומענה מקצועי ומיידי לסקטור העסקי כמו גם לציבור הצרכנים במדינת ישראל.
 
עוד נמסר ממשרד התמ"ת כי "מדד הביורוקרטיה של לשכות המסחר ו- SQהוא רעיון טוב היכול אף להועיל, אך ביצועו מעורר לא מעט בעיות. המדד לוקה בכשלים מתודולוגיים ולכן משמעותו, כפי שהיא מוצגת על ידי  עורכיו, מוטלת בספק.
 
"גם אם המדד היה נטול ליקויים, שכאמור אין המצב כך, זהו מדד אגרגטיבי שאינו יכול לשמש לצרכים אופרטיביים שבעזרתם ניתן יהיה לאתר ליקויים במתן שירות ולתקנם".
 
עוד נמסר ממשרד התמ"ת כי "אמירה ללא ממצאים אינה מאפשרת להתייחס באופן ענייני למדד בכלל ולליקוייו בפרט אם אכן קיים כאלה. לאחר לימוד הדו"ח נשמח להפיק לקחים ולשפר היכן שצריך".