התאחדות התעשיינים תעניק לתעשיינים נבחרים את פרס התעשייה בטקס בנוכחות רה"מ

טקס הענקת פרס התעשייה של התאחדות התעשיינים יתקיים ביום חמישי 30 באוקטובר 2003, בשעה 19:00 בתחנת הכוח רדינג א' של חברת החשמל בתל-אביב. הטקס יתקיים במעמד כבוד ראש ממשלת ישראל, מר אריאל שרון, מ"מ ראש הממשלה ושר התעשייה,


00:00 ,28.10.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
טקס הענקת פרס התעשייה של התאחדות התעשיינים יתקיים ביום חמישי 30 באוקטובר 2003, בשעה 19:00 בתחנת הכוח רדינג א' של חברת החשמל בתל-אביב. הטקס יתקיים במעמד כבוד ראש ממשלת ישראל, מר אריאל שרון, מ"מ ראש הממשלה ושר התעשייה, המסחר והתעסוקה, מר אהוד אולמרט, נשיא התאחדות התעשיינים, מר עודד טירה, שרים, חברי כנסת, ראשי הכלכלה והמשק בישראל, תעשיינים, הנהלות מפעלים ונבחרי עובדיהם.

חבר השופטים של פרס התעשייה תשס"ד - 2003, בראשותו של מר מיכאל שטראוס, החליט להעניק את פרס התעשייה של התאחדות התעשיינים לתעשיינים הבאים:

פרופ' יעקב זרם - מנכ"ל ויו"ר מועצת המנהלים של חברת אופיר אופטרוניקה בע"מ – פרס ע"ש אליהו פרומצ'נקו ז"ל, כאות הערכה על חזון וכושר ביצוע, שעשו מיזם פרטי קטן למפעל עם פריסה בינלאומית. על הישגים טכנולוגיים ומוניטין שתרמו למיצוב התעשייה הישראלית כחברה שוות-זכויות בצמרת הטכנולוגיה העולמית. על היכולת לחזות את צרכי השוק העולמי בתחומים מגוונים ולספק מענים לא-שגרתיים לענפים מגוונים של התעשייה המתקדמת בעולם - כישורים שתרמו רבות גם לקידום הייצוא הישראלי.

שמואל (מילקי) רובינשטיין מנכ"ל – תרו תעשייה רוקחית בע"מ - פרס ע"ש יוסף סגול ז"ל, על קידום "תרו תעשייה רוקחית" בע"מ באמצעות הקצאה גבוהה של משאבים למחקר-ופיתוח, להבטחת איכות המוצר ולקידום עובדים – ישראלים ותיקים כעולים חדשים. על פריצה יוצאת דופן לעולם העסקים הבינלאומי ותרומה לתדמיתה הגבוהה של תעשיית התרופות הישראלית כמובילה עולמית וכאות הערכה על ניהול ברוח הערכים "חזון ציוני", "אהבת הארץ" ו"אהבת האדם".

עמרם זפרן - מנכ"ל טכנולוגית להבים בע"מ - פרס ע"ש אלכסנדר זלקינד ז"ל, כאות הערכה על תרומתו לקידום ולהרחבת הפעילות הבינלאומית של B.T.I (Blades Technology International) ושל "טכנולוגית להבים" בע"מ – מספינות הדגל של הייצוא הישראלי. על ייעול ופיתוח של טכנולוגיות ותהליכי ייצור מתקדמים שהניבו מוצרים טכנולוגיים מהשורה הראשונה; על הצבת התעשייה הישראלית בחזית הטכנולוגיה העולמית, האזרחית והצבאית - בתחום מטוסי הסילון - ועל פעילותו העניפה, כמנהל וכאדם למען החברה והקהילה.

אורי יהודאי - נשיא ומנהל עסקים ראשי – קבוצת פרוטרום תעשיות בע"מ - פרס ע"ש הילדה וד"ר ריכרד שטראוס ז"ל, כאות הערכה על הזנקת פרוטרום תעשיות בע"מ – חברה ישראלית קטנה - למעמד של חברה רב-לאומית מובילה בתחומה, השומרת על צביונה הישראלי - צעדים התורמים רבות לקידומה ומיצובה של התעשייה הישראלית כולה ברחבי העולם. על הצבת המחקר, הפיתוח והאיכות במרכז העשייה, במטרה לספק ליצרני המזון, התרופות והקוסמטיקה המובילים בעולם, חומרי-גלם איכותיים המבטיחים לצרכן הסופי מוצרים בריאים יותר באיכות מובחרת. על רוח ניהולית הוגנת, קשובה ורוחשת כבוד לעובדים, ללקוחות ולספקים – רוח ניהולית שהניבה תעשייה יפה באווירה יצרנית בריאה.

חיים רוסו - מנהל כללי של חברת אל-אופ – תעשיות אלקטרו-אופטיקה בע"מ וסמנכ"ל בקבוצת אלביט מערכות. כאות הערכה על הצבת אלאופ - תעשיות אלקטרו-אופטיקה בע"מ בחזית טכנולוגיית-העל העולמית ומיצובה כמובילה עולמית באיכות ובחדשנות. על מנהיגות מטפחת, המובילה צוותים מקצועיים לפיתוחים מעוררי השתאות בכושר-ההמצאה שלהם. ועל פעילות עניפה למען הקהילה, גם בתחום רווחת הפרט וגם בקירוב צעירים ובני-נוער לתחום התעשייה בכלל ולתעשיית ההיי-טק בפרט.

יצויין, כי זו השנה ה-28 שבה מעניקה התאחדות התעשיינים את פרסי התעשייה. עד היום, כולל שנה זו, העניקה התאחדות התעשיינים 142 פרסי תעשייה לתעשיינים מצטיינים.

כמו כן יוענקו בטקס אותות הוקרה על פעילות בקהילה לשנת 2003 מטעם התאחדות התעשיינים, לדניאל קריאף - מנהל הייצור בחברת מגל מערכות בטחון ולעובדי חברת גלידות שטראוס. הבחירה נעשתה ע"י חבר השופטים בראשותה של הגב' ליאורה בירנהק מרקוס, יו"ר הוועדה לקשרי התעשייה עם הקהילה בהתאחדות התעשיינים.

מצ"ב נימוקי חבר השופטים על הזכיה בפרס התעשייה ואותות ההוקרה על פעילות בקהילה.