התאחדות התעשיינים: חודש היצרן הישראלי הקטן והבינוני

התאחדות התעשיינים ורמי לוי משלבים כוחות לקידום התעשייה הישראלית. בין היצרנים המשתתפים בפרויקט: מצות אביב, טחנות ישראליות, אחווה, רוקחמן, טחינת אלארז, שיבולים, רפאל'ס


11:15 ,07.11.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

"חודש היצרן הישראלי הקטן והבינוני" - פרויקט מיוחד שיזמה המועצה למפעלים קטנים ובינוניים בהתאחדות התעשיינים, במשותף עם רשת רמי לוי התחיל היום בבוקר, ה- 7 לנובמבר, במטרה לקדם את התעשייה הישראלית, עם דגש על תוצרת של מפעלים קטנים ובינוניים. מפעלים אלו  מייצרים מוצרים איכותיים, אשר פחות מוכרים לקהל הרחב כמו המותגים של חברות המזון הגדולות. פרויקט זה נועד להגדיל את רמת החשיפה של ציבור הקונים למוצרים של תעשיות קטנות ובינוניות ובכך לעזור לתעשיות אלו לגדול ולצמוח, ולתרום להגדלת התחרותיות במשק.

 

יו"ר המועצה למפעלים קטנים ובינוניים בהתאחדות התעשיינים, התעשיין אריק גרבלסקי: "אנו רואים חשיבות גדולה בחיזוק התעשייה הקטנה והבינונית, אל מול היבוא המתגבר. יש להעניק להם את הבמה ולהראות לעם ישראל אילו מוצרים איכותיים מייצרים בארץ 'כחול – לבן'. התעשיינים הללו מעסיקים אלפי עובדים ישראלים, וכל פעם שאנחנו בוחרים לקנות מוצר ישראלי, אנחנו משמרים ומייצרים מקומות עבודה חדשים בארץ לבני משפחתנו, לשכנינו ומכרינו".

 

במסגרת הפרויקט אצל רמי לוי, בכל אחד מסניפי הרשת ברחבי הארץ, יוקם לחודש מתחם בסמוך לכניסה לסניף, בו יוצגו מוצרים של יצרנים קטנים ובינוניים (יצרנים כחול לבן שמחזור המכירות השנתי שלהם נמוך מ-100 מיליון שקל).

 

בין היצרנים המשתתפים בפרויקט: מצות אביב, טחנות ישראליות, אחווה, רוקחמן, טחינת אלארז, שיבולים,רפאל'ס ועוד.