התאחדות התעשיינים גיבשה הסכמי התקשרות עם חברת "כלל", "מגדל" ו"הפניקס" לתוכנית משולבת של פנסיה וביטוח

יורם בליזובסקי טוען : ההסכמים מעניקים יתרונות משמעותיים - הוזלת תעריפי ביטוח ושיפור הכיסוי הביטוחי - לכ-2,000 המפעלים החברים בהתאחדות התעשיינים בצורה ישירה ועקיפה ולמאות אלפי העובדים בתעשייה


00:00 ,21.09.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
יורם בליזובסקי טוען : ההסכמים מעניקים יתרונות משמעותיים - הוזלת תעריפי ביטוח ושיפור הכיסוי הביטוחי - לכ-2,000 המפעלים החברים בהתאחדות התעשיינים בצורה ישירה ועקיפה ולמאות אלפי העובדים בתעשייה; ממליצה למפעלים לפנות לחברות הביטוח הנ"ל ולהתקשר עם אחת מהן לביטוח הפנסיוני

התאחדות התעשיינים גיבשה לאחרונה הסכמי התקשרות עם שלוש מחברות הביטוח הגדולות במשק: "כלל" חברה לביטוח, "מגדל" חברה לביטוח ו"הפניקס", לתוכנית משולבת של פנסיה וביטוח. כך מסר יורם בליזובסקי, מנכ"ל התאחדות התעשיינים.

הוא ציין, כי קבוצות הביטוח הנ"ל נבחרו לאחר שקיבלו את הציונים הגבוהים במפרט הדרישות שהפנתה התאחדות התעשיינים ל-8 גופים בתחום הפנסיה והביטוח.

בליזובסקי הוסיף, כי התאחדות התעשיינים ממליצה לכל המפעלים החברים בארגון לפנות לחברות הביטוח הנ"ל ולהתקשר עם אחת מהן בתוכנית המשולבת של פנסיה בביטוח לעובדיהן. עוד אמר, כי התאחדות התעשיינים תסייע לחברות הביטוח שיפתחו בימים הקרובים במסע שיווקי נמרץ בקרב מפעלי התעשייה החברים בארגון. מסע זה יכלול סדרת ימי עיון, מפגשים, חוזרים, פרסומים ועוד.

בליזובסקי ציין, כי תוכנית הפנסיה והביטוח המשולבת, שגובשה כאמור, עם חברות הביטוח הללו, תעניק יתרונות משמעותיים וחבילה אטרקטיבית במיוחד של ביטוחים פנסיוניים וביטוחי חיים וביטוחים נוספים, לרבות קרנות השתלמות, דמי מחלה וסיעוד, שיגובשו בקרוב, לכ-2,000 המפעלים החברים בהתאחדות התעשיינים בצורה ישירה ועקיפה, ולמאות אלפי העובדים בתעשייה. התוכנית כוללת הוזלה של תעריפי הביטוח ושיפור הכיסוי הביטוחי ואלמנט החסכון. התוכנית מאפשרת שילוב של תוכנית פנסיה עם ביטוח מנהלים בחברת ביטוח, למטרת הון ו/או קיצבה. כמו כן, מאפשרת התוכנית למעסיקים לבחור ולהגדיר מגוון אפשרויות וכיסויים ביטוחיים, על פי שיקול דעתם.

מנכ"ל התאחדות התעשיינים ציין, כי אימוץ התוכנית שגובשה והתאמתה למעסיק הספציפי ולכל עובד, מחייבת בחינה פרטנית וייעוץ מקצועי. כמו כן, לצורך יישום תוכנית פנסיה וביטוח משולבת רצוי שתהיה כתובת אחת לקליטה, למעקב ולבקרה כספית של תשלומי המעביד ופיצולם בין הסדרי הביטוח השונים, לשם כך התאחדות התעשיינים ממליצה להשתמש במערך תמיכה תפעולי ייעוצי ומקצועי שניתן על ידי מנהלי הסדר.

בליזובסקי ציין את החשיבות הקיימת למנהל הסדר ראוי, ולכן התאחדות התעשיינים השקיעה משאבים בגיבוש רשימה מומלצת, הכוללת רשימה של 36 מנהלי הסדר. תהליך בחירת מנהלי ההסדר נעשה בהתבסס, בין היתר, על נסיונם, היקף פעילותם, יכולתם המקצועית והטכנולוגית ורמת השירות הניתנת על ידם למעסיקים ולעובדים.

מנכ"ל התאחדות התעשיינים מדגיש, כי התוכנית שגובשה מוצעת בעקבות הסכמי ההתקשרות בין התאחדות התעשיינים לבין חברות הביטוח והיא אינה מחייבת את המפעלים ועובדיהם אלא היא בגדר המלצה בלבד.

בליזובסקי הוסיף, כי הסכמי ההתקשרות בין התאחדות התעשיינים לבין חברות הביטוח, נשלחו לממונה על הגבלים עסקיים כדי לקבל את אישורו. הממונה על ההגבלים העסקיים אישר את ההסכמים וברך עליהם.