התאחדות התעשיינים: איננו חלק מאיומי השבתת המשק

מהדוברות נמסר כי ההתאחדות התעשיינים נמצאת בתהליך הידברות ארוך עם רה״מ ומשרדי רה״מ, האוצר והכלכלה במטרה לאמץ תכנית פיצויים מרכזית לכל המגזר העסקי. רובי גינל: לא נפעל לפגוע במשק ובעובדים שלנו באיומי סרק של שביתה


12:59 ,12.05.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

מדוברות התאחדות התעשיינים ביקשו להבהיר הבוקר כי למרות שבימים האחרונים יצאו הודעות לתקשורת על פיהן כל ארגוני המגזר העסקי שותפים לאיומי השבתת המשק, התאחדות התעשיינים נמצאת בתהליך הידברות ארוך עם רה״מ ומשרדי רה״מ, האוצר והכלכלה במטרה לאמץ תכנית פיצויים מרכזית לכל המגזר העסקי, בדומה לנעשה בעולם. זאת, בכדי לאפשר את המשך הצמיחה של המשק וצמצום ככל הניתן של פיטורי עובדים.

 

מהתאחדות התעשיינים ציינו כי עמותת ״נשיאות המגזר העסקי״ אינה מייצגת את התאחדות התעשיינים (אשר מייצגת את ענפי התעשייה וההייטק), לשכת המסחר (אשר מייצגת את ענפי המסחר והשירותים) והתאחדות חקלאי ישראל (ארגון הגג של ארגוני החקלאים). שלושת הארגונים היציגים הללו פועלים במסגרת נשיאות המעסיקים והעסקים בישראל ומייצגים חברות אשר מעסיקות כ- 85% מהמועסקים במגזר העסקי.

 

רובי גינל, מנכ״ל התאחדות התעשיינים, ציין כי ״אנו לא נפעל לפגוע במשק ובעובדים שלנו באיומי סרק של שביתה, אלא נפעל בדרך אחראית״.