הפרס הלאומי לאיכות בתעשייה הוענק לתרכובות ברום

שר התמ"ס, דני נוה: ההשקעה באיכות ובמצוינות הכרחית אם ברצוננו להכין את המשק הישראלי לשנים הבאות: "פעילות חברת ברום וחברות אחרות כמותה צריכה לשמש כמודל עבור כל מי שמעורב בפעילות הכלכלית של המשק הישראלי. עלינו להבין כי העמידה על האיכות


00:00 ,29.12.2002 מאת: מערכת פורט2פורט
שר התמ"ס, דני נוה: ההשקעה באיכות ובמצוינות הכרחית אם ברצוננו להכין את המשק הישראלי לשנים הבאות: "פעילות חברת ברום וחברות אחרות כמותה צריכה לשמש כמודל עבור כל מי שמעורב בפעילות הכלכלית של המשק הישראלי. עלינו להבין כי העמידה על האיכות איננה אופציה. האיכות היא חובה המוטלת כל אחד מאתנו, והיא הזכות של כל מקבלי השירותים", כך אמר בשבוע שעבר (ד') שר התעשייה והמסחר, דני נוה, בטקס הפרס הלאומי לאיכות בתעשייה.

ציונים לשבח הוענקו לחברת ישקר וליחידת חימוש דרום (צה"ל). הפרס מוענק לתעשיינים ישראליים מובחרים מאז שנת 1995 וקרוי על שמו של יצחק רבין ז"ל שהעניק את הפרס בפעם הראשונה ופעל רבות לקידום האיכות בישראל.

השר דני נוה אמר בנאומו כי מדינת ישראל עסוקה כיום בניסיון לפתור בעיות קשות ביותר, ועל מנת להתמודד בהצלחה עם האתגרים העומדים בפנינו, עלינו לשאוף להעלאת נושא האיכות והמצוינות בכל רובדי החיים: "איכות צבאית תחזקת את חוסננו הביטחוני, איכות משקית את עצמאותנו הכלכלית, איכות בתרבות את זהותנו הלאומית, איכות ביחסי אנוש תחזק את הסובלנות ואת הקשרים בין המחנות השונים בעם".

"ההשקעה באיכות ובמצוינות הכרחית אם ברצוננו להכין את המשק הישראלי לשנים הבאות. עלינו לשים משקל על השקעה לטווח הרחוק. השקעה זו חשובה כדי לשמור על היתרון של מדינת ישראל בתחומי הידע והטכנולוגיה לשנים הבאות. עלינו לשאול את עצמנו לא רק היכן נהיה בשנה הקרובה אלא גם היכן נהיה בעוד 15-20 שנה", אמר שר התמ"ס נוה.

מנכ"ל מכון התקנים הישראלי, זיוה פתיר, אמרה כי רק חברות שאיכות היא ערך עליון בחיי היומיום שלהם ישרדו את המשבר הכלכלי: "תרכובות ברום היא דוגמה נפלאה של חברה שמקיימת מערכות ניהול משולבות הכוללות התייחסות לניהול איכות וניהול בטיחות ובמקביל תורמות לקהילה".

בטקס השתתפו עוד: מנכ"ל משרד התמ"ס, אמיר חייק, נשיא התאחדות התעשיינים - עודד טירה, מנכ"ל התאחדות התעשיינים - יורם בליזובסקי, יו"ר מכון התקנים - עמוס ברקוביץ , תעשיינים ואנשי איכות.