הסכמי אברהם: Zoho ולשכת המסחר ישראל-אסיה הכריזו על שת״פ כלכלי

במסגרת שיתוף הפעולה, חברות שותפות עם לשכת המסחר ישראל-אסיה יקבלו גישה חופשית ללמעלה מ-55 היישומים העסקיים מבוססי הענן של Zoho לפרק זמן של עד כשנה ולמומחיות שלה בתעשייה להשקעה בתעשייה הישראלית


11:37 ,12.06.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

תוך מינוף ההצלחה המתמשכת של הסכמי אברהם, ענקית הטכנולוגיה Zoho, בשיתוף עם לשכת המסחר ישראל-אסיה ובסיוע הקונסוליה הכללית של ישראל בדובאי, הכריזה היום (שני) על שיתוף פעולה כלכלי עם לשכת המסחר ישראל-אסיה.

 

במסגרת שיתוף הפעולה, חברות שותפות עם לשכת המסחר ישראל-אסיה יקבלו גישה חופשית ללמעלה מ-55 היישומים העסקיים מבוססי הענן של Zoho לפרק זמן של עד כשנה ולמומחיות שלה בתעשייה. לחברה יש יותר מ-90 מיליון משתמשים הפרוסים על פני יותר מ-150 מדינות, כולל איחוד האמירויות וישראל, וסך הכנסותיה חצה את רף מיליארד הדולר בשנה שעברה.

 

״אנו נרגשים לשתף פעולה עם הקונסוליה הכללית של ישראל בדובאי ולשכת המסחר ישראל-אסיה, ולהוטים להשקיע בתעשייה הישראלית״, אמר פרמננד ולומאני, מנהל אזור מזרח תיכון ואפריקה. ״כחלק מאסטרטגיית הלוקליות הרב-לאומית שלנו, שבה אנו נשארים מושרשים מקומית תוך חיבור גלובלי, אנו תומכים בפיתוח אקוסיסטמות וקהילות עסקיות מקומיות. ישראל היא אחת המדינות עם הערך הגבוה ביותר ללקוח במזרח התיכון עבור Zoho, ואנו מחויבים לשרת את העסקים המקומיים שם״.

 

הקונסולית הכללית של ישראל בדובאי, לירון זסלנסקי, בירכה על הסכם שיתוף הפעולה ואמרה: ״הסכמי אברהם סללו את הדרך לסינרגיות פוריות ושותפויות כלכליות בין ישראל לבעלות בריתה באזור. אנו רואים בדובאי ובאיחוד האמירויות נקודת חיבור מרכזית לשווקים ולקוחות פוטנציאליים חדשים, במיוחד עבור המומחיות של ישראל בתחום הטכנולוגיה והחדשנות. אנו מברכים את Zoho ואת לשכת המסחר ישראל-אסיה על שיתוף הפעולה, זהו ציון דרך חשוב ואנו בטוחים שזו רק ההתחלה של קשרים מועילים ורבים״.

 

ענת ברנשטיין רייך, נשיאת לשכת המסחר ישראל-אסיה אמרה: ״זהו זמן מתאים עבור ישראל והודו למנף את הידידות שלנו עם האקוסיסטם של איחוד האמירויות ולאפשר לעסקים נוספים להיכנס לשוק הישראלי. Zoho, בהיותו מותג מוביל בהודו, מובילה את הדרך בטיפוח בריתות והזדמנויות ערכיות אלה עבור החברים שלנו. אנו מברכים עליהם ושמחים מאוד על שיתוף הפעולה שנקבע בין הלשכה שלנו ל-Zoho״.

 

עם למעלה מ-55 אפליקציות כמעט בכל קטגוריה עסקית גדולה, כולל מכירות, שיווק, תמיכת לקוחות, תפעול חשבונאות ותפעול בק-אופיס, ומערך של כלי פרודוקטיביות ושיתוף פעולה, Zoho Corporation היא אחת מחברות הטכנולוגיה הפוריות ביותר בעולם. יותר מ-90 מיליון משתמשים ברחבי העולם, במאות אלפי חברות, מסתמכים על Zoho מדי יום כדי לנהל את עסקים. החברה נמצאת בבעלות פרטית ומשרדיה הראשיים נמצאים בצ׳נאי, הודו. משרדים נוספים נמצאים בארצות הברית, הודו, יפן, סין, קנדה, סינגפור, מקסיקו, אוסטרליה, הולנד, ברזיל ואיחוד האמירויות הערביות.

 

לשכת המסחר ישראל-אסיה הוקמה בשנת 1984, ומזה למעלה משלושה עשורים היא מספקת שירותים מקצועיים ומותאמים אישית לתאגידים ויחידים ישראלים הפועלים בשווקים האסיאתיים וכן לגופים ומשקיעים אסייתיים הפועלים בישראל. הלשכה מקדמת את קשרי המסחר בין ישראל לאסיה ופועלת בשיתוף פעולה הדוק עם הארגונים האחיות שלה ברחבי אסיה על מנת להגביר את הסחר הבילטרלי בין המדינות.