המועצה לשיווק פרי הדר השיקה אתר אינטרנט חדש

באתר סקירה על תולדות ענף ההדרים, זני הדרים מיוחדים, מחקרים ומידע תזונתי ופרק המותאם לילדים ובני נוער. כתובת האתר: www.jaffa.co.il


00:00 ,09.04.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
באתר סקירה על תולדות ענף ההדרים, זני הדרים מיוחדים, מחקרים ומידע תזונתי ופרק המותאם לילדים ובני נוער. כתובת האתר: www.jaffa.co.il

המועצה לשיווק פרי הדר השיקה אתר אינטרנט חדש המספק מידע רב על ענף ההדרים בישראל. האתר, בשפה העברית, מצטרף לאתר באנגלית שמופנה לקניני ההדרים הישראלים בחו"ל ואשר פועל כבר מספר חודשים. האתר בעברית מופנה לקהל הרחב המעונין לקבל מידע על ענף ההדרים וכן הוא כולל מידע מקצועי לפרדסנים ולעוסקים בענף.

באתר מופיעה סקירה מקיפה על תולדות ענף ההדרים בארץ ישראל, מימי התורכים והמנדט הבריטי ועד לימינו ונתוני חשיפה של מותג היצוא של פירות ההדר הישראלים – ג'אפה. באתר מופיעות כרזות מתוך מסעות פרסום לפירות הדר ישראלים שביצעה המועצה במבחר שפות בכל רחבי העולם.

כן מופיעים באתר תמונות ורקע קצר על זנים שונים של פירות הדר, ובתוכם זני הדגל של ישראל שבמשך שנים מובילים ביצוא: תפוזי השמוטי וזני אשכוליות ולצידם פירות חדשים או אקזוטיים, ובהם: פומלו אדום, פומלית, ליים, קומקווט, לימקווט וזני קליפים: אור, טופז, טמפל, מירב ועוד.

באתר מופיעים מחקרים חדשים שבוצעו באוניברסיטה העברית ואשר מצביעים על ערכם התזונתי של פירות ההדר ותרומתם להפחתת לחץ דם, הורדת שיעור הכולסטרול ומניעת סרטן המעי הגס.

פרק נפרד באתר מוקדש לילדים ובני נוער ובו ניתן למצוא הסברים כיצד נוצר עץ, כיצד נוצר פרי הדר, משחק תפזורת שבו חבויים שמות של פירות הדר, צביעת פירות הדר ועוד.

בחלק המקצועי של האתר מתפרסם מידע למגדלים, הכולל פרטים על חברות היצוא והתעשיה בתחום ההדרים, נתונים על שיווק פירות הדר על פי סוגיהם, רשימת משתלות לרכישת שתילי הדרים ועצות לבחירת השתילים.

כתובת אתר האינטרנט של המועצה לשיווק פרי הדר: www.jaffa.co.il.