האוצר: שאול מרידור ימונה לממלא מקום סגן הממונה על התקציבים

מרידור בעל תואר בוגר בכלכלה, פילוסופיה ומדעי המדינה מהאוניברסיטה העברית, החל את עבודתו באגף תקציבים בשנת 2002 כרפרנט תחבורה. יחליף בתפקיד את עמית לנג שהודיע על פרישה מהתפקיד


00:00 ,02.08.2010 מאת: מערכת פורט2פורט

מרידור בעל תואר בוגר בכלכלה, פילוסופיה ומדעי המדינה מהאוניברסיטה העברית, החל את עבודתו באגף תקציבים בשנת 2002 כרפרנט תחבורה. יחליף בתפקיד את עמית לנג שהודיע על פרישה מהתפקיד
 
סגן הממונה על התקציבים במשרד האוצר, עמית לנג, הודיע לממונה על התקציבים, ד"ר אודי ניסן, כי בכוונתו לסיים את תפקידו. ממשרד האוצר נמסר כי שאול מרידור ימונה לממלא מקום סגן הממונה על התקציבים לענייני תשתיות, תחבורה, אנרגיה, מים וחקלאות.
 
הממונה על התקציבים במשרד האוצר, ד"ר אודי ניסן, הודיע היום כי בכוונתו למנות את שאול מרידור לממלא מקום סגן הממונה על התקציבים, וזאת עד למינוי סגן קבוע. מרידור ימלא את מקומו של סגן הממונה על התקציבים היוצא עמית לנג העומד בראש "צוות תשתיות" שמרכז את תחומי התחבורה, אנרגיה, מים וחקלאות. 
 
מרידור (34) בעל תואר בוגר בכלכלה, פילוסופיה ומדעי המדינה מהאוניברסיטה העברית, החל את עבודתו באגף תקציבים בשנת 2002 כרפרנט תחבורה. במסגרת תפקידיו באגף התקציבים היה אחראי, בין היתר, על תחום התעסוקה, העליה והקליטה. כאשר בשלוש האחרונות ריכז את תחום המים והחקלאות.
 
ממשרד האוצר נמסר כי המינוי הקבוע לתפקיד הסגן מותנה במכרז ובאישור נציבות שירות המדינה.
 
הממונה על התקציבים, ד"ר אודי ניסן, הודה ללנג על שנותיו באגף ואמר: "יכולותיו האישיות של עמית ניכרות בתרומתו המקצועית לתחומי העשייה של האגף ובקידום רפורמות משקיות בעשור האחרון". ניסן איחל ללנג הצלחה רבה בכל דרך שבה יבחר.
 
לנג (39), בעל תואר בוגר בכלכלה וניהול, תואר מוסמך במנהל עסקים ותואר מוסמך נוסף במנהל ומדיניות ציבורית, הצטרף לאגף התקציבים במשרד האוצר לפני כ-11 שנה ושימש בתפקידים שונים ביניהם, כרכז תחומי פנים, שלטון המקומי והגנת סביבה ורכז תחום התחבורה.
 
לנג היה שותף מרכזי בקידום רפורמות ומהלכים שונים שהוביל אגף תקציבים, בהן הרפורמה בנמלי הים ובתעריפי הנמלים, הגברת התחרות בענפי התחבורה הציבורית והתעופה האזרחית, רפורמה בתעריפי המים ועוד.