כ-400 אלף מארזים מיוחדים של תמרוקים נמכרים לקראת החג. כ-65% מהגברים קונים לבנות זוגם מתנות לחג לעומת כ-35% מהנשים הקונות לבני זוגן
זוגות האוהבים יוציאו השנה כ-60 מיליוני שקלים על תמרוקים לרגל יום האהבה. הדבר מהווה גידול של כ-15% לעומת שבוע רגיל. עיקר הרכישות מתבצע בשבוע שלקראת "יום האהבה". כך מסר ליאור לוי, יו"ר ענף התמרוקים בהתאחדות התעשיינים, מבדיקה שנערכה בקרב היצרנים.
לדבריו, השנה ימכרו כ-400 אלף אריזות שי מיוחדות המכילות מוצרי טיפוח מוקטנים (במשקל של כ-250 גרם האחד). מדובר בין היתר בקרמים לפנים, לשיער ולגוף, בשמים, מוצרי ספא ומוצרי ים המלח. כן כוללות אריזות אלו נרות ועיצובים מיוחדים ומחיריהם נעים בין 50 ל-300 שקל, בדומה לאשתקד.
לוי ציין כי מבדיקה מתברר כי רוב הרוכשים לרגל יום האהבה הינם גברים - כ-65% מהם קונים לבנות זוגם מוצרי קוסמטיקה, ואילו בקרב הנשים רק כ-35% מהן נוהגות בחג זה לקנות מתנות לבני זוגן.
היקף שוק התמרוקים בישראל עמד בשנת 2007 על כ-3.2 מיליארד שקל.
האוהבים יוציאו לרגל יום האהבה כ-60 מיליון שקל
כ-400 אלף מארזים מיוחדים של תמרוקים נמכרים לקראת החג. כ-65% מהגברים קונים לבנות זוגם מתנות לחג לעומת כ-35% מהנשים הקונות לבני זוגן
00:00 ,13.02.2008
עשוי לעניין אותך
הרגלי הצריכה: רוב הצרכנים מגיע לקניות מזון עם רשימה
משרד החקלאות: נזקי הקרה בענף ההדרים - 80 מיליון שקל
חברת הדירוג FITCH העניקה לישראל דירוג אשראי A
מפיץ תוכנת ניווט מזויפת חויב לשלם פיצוי
התעשיינים: 32% מהמגזר הערבי בישראל מחפש ריהוט באינטרנט
גידול של 12% בצריכת חלב העזים בישראל