דוד ארצי לשר האוצר: להתנות הזכיה במכרז לפרוייקט הרכבת הקלה בגוש דן, ברכש גומלין מהתעשייה הישראלית
על שר האוצר בנימין נתניהו להתנות הזכיה במכרז לפרוייקט הרכבת הקלה בגוש דן, בביצוע רכש גומלין מהתעשייה הישראלית. כך מבקש דוד ארצי, יו"ר מטה כחול-לבן בהתאחדות התעשיינים וסמנכ"ל התעשייה האווירית.
00:00 ,06.01.2004
מעריך - יאפשר רכישות מהתעשייה בארץ בכ-350 מליון דולר והעסקתם של כ-6,000 עובדים
על שר האוצר בנימין נתניהו להתנות הזכיה במכרז לפרוייקט הרכבת הקלה בגוש דן, בביצוע רכש גומלין מהתעשייה הישראלית. כך מבקש דוד ארצי, יו"ר מטה כחול-לבן בהתאחדות התעשיינים וסמנכ"ל התעשייה האווירית.
ארצי מעריך, כי פרוייקט ההסעה ההמונית בגוש דן הנאמד בהיקף של כ-1 מיליארד דולרים יכול להביא לרכש גומלין של ציוד ועבודות בהיקף של כ-350 מליון דולרים מהתעשייה בארץ, ולהעסקתם של כ-6,000 עובדים.
עוד טוען יו"ר מטה כחול-לבן בהתאחדות התעשיינים, כי אם לא יתנו הזכיה במכרז הרכבת הקלה ברכש גומלין, החברות הזרות יביאו הציוד מחו"ל במקום מתוצרת כחול-לבן.
יו"ר מטה כחול-לבן בהתאחדות התעשיינים מציין, כי התעשייה הישראלית הינה תעשייה איכותית הנאבקת קשות מול מתחריה בחו"ל וכי הזרמת עבודות בהיקף של מאות מליוני דולרים יכולה להוות מנוף חשוב ביותר לצמיחת התעשייה. אם רק היינו מנצלים נכון את "המנופים" העומדים לרשותנו האבטלה בארץ היתה יורדת באופן משמעותי.
ארצי טוען, כי בשעה שבחו"ל מערימים מדינות רבות קשיים גדלים והולכים על חברות ישראליות מלהתמודד במכרזים ממשלתיים וציבוריים, בישראל "הכול פתוח, חופשי ופרוץ, בלי הגבלות וכמעט בלי תנאים".
על שר האוצר בנימין נתניהו להתנות הזכיה במכרז לפרוייקט הרכבת הקלה בגוש דן, בביצוע רכש גומלין מהתעשייה הישראלית. כך מבקש דוד ארצי, יו"ר מטה כחול-לבן בהתאחדות התעשיינים וסמנכ"ל התעשייה האווירית.
ארצי מעריך, כי פרוייקט ההסעה ההמונית בגוש דן הנאמד בהיקף של כ-1 מיליארד דולרים יכול להביא לרכש גומלין של ציוד ועבודות בהיקף של כ-350 מליון דולרים מהתעשייה בארץ, ולהעסקתם של כ-6,000 עובדים.
עוד טוען יו"ר מטה כחול-לבן בהתאחדות התעשיינים, כי אם לא יתנו הזכיה במכרז הרכבת הקלה ברכש גומלין, החברות הזרות יביאו הציוד מחו"ל במקום מתוצרת כחול-לבן.
יו"ר מטה כחול-לבן בהתאחדות התעשיינים מציין, כי התעשייה הישראלית הינה תעשייה איכותית הנאבקת קשות מול מתחריה בחו"ל וכי הזרמת עבודות בהיקף של מאות מליוני דולרים יכולה להוות מנוף חשוב ביותר לצמיחת התעשייה. אם רק היינו מנצלים נכון את "המנופים" העומדים לרשותנו האבטלה בארץ היתה יורדת באופן משמעותי.
ארצי טוען, כי בשעה שבחו"ל מערימים מדינות רבות קשיים גדלים והולכים על חברות ישראליות מלהתמודד במכרזים ממשלתיים וציבוריים, בישראל "הכול פתוח, חופשי ופרוץ, בלי הגבלות וכמעט בלי תנאים".
עשוי לעניין אותך
אולמרט קיבל את המלצת הועדה המייעצת להטיל היטל היצף על יבוא מלט תורכיה
דיינמיק שרותי ספנות עברה למשרדיה החדשים בחיפה
עמיטל דאטה לאגף המכס: על הזוכה במכרז לפיתוח תוכנת סחר חוץ להימנע מלפתח ולשווק תוכנות למשתמשים
שרגא ברוש לשרי האוצר והתחבורה: לעצור המהלך "המסוכן" לשינוי מבנה התעריפים ברשות הנמלים
נחום גנצרסקי: "הרפורמה בתעריפים זה בלון שצריך לפוצץ אותו ולהתחיל מהתחלה"
אוריאל לין: הממשלה משדרת חולשה בכל הטיפול בסכסוכי העבודה במשק