דגלי איראן מיוצרים בארץ עבור אוהדי המונדיאל

מפעלי דגלים ממצרים ומירדן ביקשו סיוע ממפעלים בישראל באספקת דגלים עבור אוהדי המונדיאל


00:00 ,21.06.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

מפעלי דגלים ממצרים ומירדן ביקשו סיוע ממפעלים בישראל באספקת דגלים עבור אוהדי המונדיאל
 
לראשונה, אחרי עשרות שנים, מיוצרים בארץ דגלים של איראן עבור אוהדי המונדיאל. מפעלים במצרים ובירדן ביקשו סיוע ממפעלי מרום אפ.ג'י.פי הישראלית, בייצור דגלים עבור אוהדי הספורט בארצות ערב.
 
אוהדי הספורט הישראליים מניפים לרגל המונדיאל דגלי לאום של קבוצות כדורגל אהודות בחזיתות הבתים ברחבי הארץ. דגלים רבים מונפים בכפרים ערביים.
 
אבי מרום, יו"ר מפעלי מרום אפ.ג'י.פי מכפר סבא, מסר כי נרשמו קניות רבות של דגלי ארצות של קבוצות כדורגל אהודות, הנוטלות חלק במשחקי המונדיאל ורובם ככולן לאנשים פרטיים.
 
מרום ציין כי נמכרו דגלים רבים בגודל מטר על מטר וחצי וכן דגלונים על תורן זעיר להצבה על שולחנות הסלון ו/או מכשיר הטלוויזיה ודגלונים על מקלון פלסטיק לקישוט ולנפנוף.
 
הדגלים האהודים ביותר היו של ארגנטינה, ברזיל, גרמניה, קוסטה ריקה ושוויץ, אך עם התקדמות האליפות משתנות גם הדרישות. עד כה, אם לשפוט לפי ייצור הדגלים ו/או אהבת הישראלים, ברזיל היא האלופה.
 
מסתבר שתופעה זו לא ייחודית לישראל, כיוון שהקולגות הירדנים והמצרים של מפעלי מרום אפ.ג'י.פי הישראלית פנו בבקשות לעזרה כיוון שגם הן לא הכינו מלאי מספיק.
 
הדגלים הונפו ברחבי הארץ, בחזיתות בתים, לפי ימי המשחקים של הקבוצות. עוד מסר אבי מרום, כי בכפרים ערביים חלה עליה בולטת על הצבת דגלי הארצות המתמודדות , וזו הפעם הראשונה אחרי שנים רבות שיוצרו בארץ דגלי אירן. בנוסף לדגלים, יוצרו מחזיקי מפתחות, בנדנות, תיקים ועטים אשר מודפסים עליהם דגלי הנבחרות המתמודדות.
 
מרום מספר, כי מפעלו ייצר השנה גם דגלי לאום רבים ושונים שיועדו לייצוא עבור אוהדי ספורט בחו"ל. לדבריו, חרף התחרות הקשה עם מפעלי דגלים זולים מהמזרח הרחוק, תוצרת ישראל ניצבת בשורה הראשונה של דגלים ודגלונים מכל העולם וזאת בשל האיכות הטובה יותר של הבד והתפירה הישראלית.