ג׳ני גרינפרס מונתה למנהלת שרשרת האספקה של פיליפס העולמית

גרינפרס הינה בעלת תואר ראשון בהנדסת תעשיה וניהול ותואר שני במנהל עסקים מהטכניון. ג׳ני גרינפרס: ״בכוונתי להוביל שרשרת אספקה ממוקדת לקוח, דיגיטלית, אמינה וגמישה לשינוי״


10:50 ,30.09.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

ג׳ני גרינפרס מונתה לתפקיד סגנית נשיא, מנהלת שרשרת האספקה של המערכות הרפואיות ולחברה בצוות הנהלת התפעול בפיליפס העולמית.

 

גרינפרס הצטרפה לפיליפס לפני כ-14 שנים כסטודנטית, במהלכם צברה ניסיון בתפקידים שונים בתחום שרשרת האספקה כגון בקרת איכות, תִכנוּן ורכש אסטרטגי, תוך שהיא תורמת רבות לביצועים הכוללים של החברה. היא התמקצעה בטרנספורמציה רב תחומית בחברות גלובליות עם דגש על בניית צוותים בינלאומיים.

 

גרינפרס הינה בעלת תואר ראשון בהנדסת תעשיה וניהול ותואר שני במנהל עסקים מהטכניון.

ג׳ני גרינפרס, מנהלת שרשרת האספקה של פיליפס העולמית, אמרה כי ״אני רואה בתפקיד החדש אתגר עצום ובכוונתי ליישם את האסטרטגיה של פיליפס אשר שמה את הלקוח במרכז העשייה שלנו ולהוביל שרשרת אספקה ממוקדת לקוח, דיגיטלית, אמינה וגמישה לשינוי״.

 

רויאל פיליפס הינה חברה מובילה בתחום טכנולוגיות הבריאות, המתמקדת בשיפור בריאותם של בני האדם ומאפשרת תוצאות טובות יותר על פני הרצף הטיפולי, החל משמירה על אורך חיים בריא וטיפול מונע, ועד לאבחון, טיפול ופתרונות בריאות ביתיים. פיליפס ממנפת טכנולוגיה מתקדמת ותובנות קליניות וצרכניות עמוקות במטרה לספק פתרונות משולבים. מטה החברה ממוקם בהולנד. פיליפס הינה חברה מובילה בתחום ההדמיה הדיאגנוסטית, טיפולים מונחי תמונה, ניטור מטופלים ומידע רפואי, כמו גם בתחום פתרונות בריאות לצרכן הביתי. בשנת 2019 פיליפס הציגה מחזור מכירות של 19.5 מיליארד אירו והיא מעסיקה כ-80,000 עובדים. פעילות החברה משתרעת על פני מעל ל-100 מדינות ברחבי העולם.