גיורא סלע – מנכ"ל ארגון מגדלי הפירות בישראל

מועצת ארגון מגדלי הפירות בחרה בגיורא סלע לתפקיד מנכ"ל ארגון מגדלי הפירות בישראל. סלע יחליף את עמי אוליאל שמילא את התפקיד בעשר השנים האחרונות ונבחר לאחרונה למנהל מרחב הדרום בקרן הקיימת לישראל


00:00 ,18.09.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
מועצת ארגון מגדלי הפירות בחרה בגיורא סלע לתפקיד מנכ"ל ארגון מגדלי הפירות בישראל. סלע יחליף את עמי אוליאל שמילא את התפקיד בעשר השנים האחרונות ונבחר לאחרונה למנהל מרחב הדרום בקרן הקיימת לישראל. סלע זכה ברוב של 90% בבחירות חשאיות שנערכו בקרב נציגי מגדלי הפירות במועצת הארגון. החילופים יכנסו לתוקף ב-19 באוקטובר, לאחר חג סוכות.

סלע, חבר מושב בקעות, משמש יו"ר הועדה החקלאית של בקעת הירדן. הוא מילא בעבר תפקידי מרכז משק, גזבר ומזכיר במושב בו הוא מתגורר ובמושבים נוספים בבקעת הירדן. כן משמש דירקטור בחברות הכלכליות של המועצה האזורית, באגודת המים ובמחקר ופיתוח האזורי. בנוסף הוא עוסק בגידול 120 דונם של מטעי ענבים, תמרים, תאנים ולימונים.

סלע מסר שהליך הבחירות בארגון מגדלי הפירות היה דמוקרטי לחלוטין תוך מתן זכות התמודדות שווה לכל אחד מחברי הארגון. הוא אמר שכמייצג מגדלי הפירות יפעל לחזק את הקשר עם התאחדות חקלאי ישראל וארגוני המגדלים האחרים ולשיתוף פעולה עם שר החקלאות, ישראל כ"ץ, כל זאת בתאום עם מוסדות הארגון ועל פי החלטותיהם. לדבריו, החקלאות בישראל אינה יכולה להרשות לעצמה פיצול כוחות פנימי בתקופה כזו.