גידול של 60% במכירות של חברת "דורות" במחצית הראשונה של שנת 2006

יצוא מוצרי דורות הוכפל והשתווה לראשונה למכירות בשוק המקומי. המכירות בשוק המקומי גדלו ב-20% והגיעו ל-12.5 מיליון שקל


00:00 ,11.07.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

יצוא מוצרי דורות הוכפל והשתווה לראשונה למכירות בשוק המקומי. המכירות בשוק המקומי גדלו ב-20% והגיעו ל-12.5 מיליון שקל
 
"דורות – מוצרי שום ותיבול" הגדילה במחצית הראשונה של שנת 2006 את קצב הצמיחה. מכירות החברה הסתכמו במחצית השנה ב-25 מיליון שקל, גידול של 60% לעומת המכירות במחצית 2005 שהיו כ-15 מיליון שקל. המכירות בשוק המקומי גדלו ב-20% והגיעו ל-12.5 מיליון שקל ואילו היצוא של החברה הוכפל והשתווה לראשונה למכירות מוצרי דורות בישראל.
 
עודד בריש, מנכ"ל "דורות מוצרי שום ותיבול", מסר שהכפלת היצוא הושגה כתוצאה מהצלחתה של דורות לחדור לרשתות השיווק המובילות באירופה ובצפון אמריקה ובהן טריידר ג'ו בארצות הברית, סיינסבורי בבריטניה, קאופהוף בגרמניה וחנויות כלבו מובילות בקנדה, ספרד וסקנדינביה.
 
מוצר הדגל של דורות בשווקי היצוא ובשוק הקמעונאי בארץ הם המגשיות הקפואות. הסדרה כוללת שש מגשיות של שום, ג'ינג'ר, כוסברה, פטרוזיליה, שמיר ובזיליקום. בתהליך ההכנה לא מתווספים למוצר חומרי טעם וריח והוא אינו עובר תהליך של בישול או חליטה ולכן הוא שומר במידה גבוהה על ערכם התזונתי והבריאותי של המרכיבים.  
 
המוצר המוביל בשוק המוסדי בישראל הוא שום כתוש קפוא שזוכה לפופולריות גבוהה במסעדות ומטבחים גדולים מאחר והוא חוסך את ההתעסקות בחיתוך שום וזמין לשימוש באופן מיידי. לאחרונה חדרו למסעדות גם המוצרים החדשים של ג'ינג'ר ועשבי התיבול.
 
בריש העריך שבמחצית השנייה של 2006 יהיה שיעור המכירות דומה למחצית הראשונה כך שמכירות דורות בכל השנה יסתכמו ב-50 מיליון שקל, מחציתם בישראל ומחציתם בחו"ל.