גולשים מתעניינים בתעשייה הישראלית

גולשים מאיראן, מצרים, לבנון, כווית, ערב הסעודית, ירדן, פקיסטן ואינדונזיה, מתעניינים בתעשייה הישראלית ונכנסו לאחרונה לאתר התאחדות התעשיינים; סה"כ נרשמו בחודש האחרון כ-52 אלף כניסות לאתר - גידול של 45%, כך מגלה יורם בליזובסקי, מנכ"ל התאחדות התעשיינים


00:00 ,29.03.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

גולשים מאיראן, מצרים, לבנון, כווית, ערב הסעודית, ירדן, פקיסטן ואינדונזיה, מתעניינים בתעשייה הישראלית ונכנסו לאחרונה לאתר התאחדות התעשיינים; סה"כ נרשמו בחודש האחרון כ-52 אלף כניסות לאתר - גידול של 45%, כך מגלה יורם בליזובסקי, מנכ"ל התאחדות התעשיינים.
 
בליזובסקי מסר, כי בחודש האחרון נרשמו באתר כ-52 אלף כניסות, המהווה גידול של 45% לעומת הכניסות לפני כחצי השנה, ויותר מפי 5, לעומת הכניסות שהיו בסוף 2002.
 
הוא הוסיף, כי אתר התאחדות התעשיינים מושך גולשים מכל רחבי העולם, ביניהם ארה"ב, אירופה, אוסטרליה והמזרח הרחוק וכן מניקראגווה, סנגל, מלזיה, בנגלדש ועוד.
 
יצויין, כי אתר התאחדות התעשיינים מספק מידע על סקרים כלכליים ותחזיות שעורך הארגון, כנסים, ימי עיון, הזדמנויות עסקיות, הסכמי סחר ואמנות, חוזרים למפעלים, פרופיל הארגון, מידע על כל אחד מהאיגודים בהתאחדות התעשיינים ועל הפעילויות לטובת חברי התאחדות התעשיינים.