ברוש פועל לרפורמה כלכלית חברתית

נשיא התאחדות התעשיינים- שרגא ברוש הגיש אתמול לשר אולמרט את דו"ח הוועדה המקצועית לרפורמה כלכלית חברתית, בראשותו של פרופ' אקשטיין, אותה הקים ברוש בתחילת השנה עם היבחרו לתפקיד


00:00 ,01.09.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

נשיא התאחדות התעשיינים- שרגא ברוש הגיש אתמול לשר אולמרט את דו"ח הוועדה המקצועית לרפורמה כלכלית חברתית, בראשותו של פרופ' אקשטיין, אותה הקים ברוש בתחילת השנה עם היבחרו לתפקיד.
 
ברוש ציין, כי מתחילת כהונתו שם לו למטרה לפעול לצמצום הפערים החברתיים. מטרה זו מהווה , לדעתו , יעד חשוב של התעשייה וכי התעשיינים יכולים לקחת חלק מרכזי בהגשמת מטרה זו. הוועדה המקצועית לרפורמה כלכלית חברתית החלה לפעול מפברואר 2005 , קיימה מספר ישיבות במהלכן גיבשה שורה של המלצות.
 
הוועדה כוללת את פרופ' צבי אקשטיין – יו"ר , יורם בליזובסקי – מנכ"ל התאחדות התעשיינים, פרופ' אפרים צדקה, משה גביש, פרופ' דני צידון , פרופ' יוסי תמיר, אוהד מראני – יו"ר ועדת הכלכלה בהתאחדות התעשיינים ויו"ר בז"ן , נירה שמיר – ראש אגף כלכלה בהתאחדות התעשיינים ואבי ברק – ראש אגף עבודה בהתאחדות התעשיינים.
 
ברוש ציין כי יישום הרפורמה והצעדים המשלימים יחזירו מובטלים רבים למעגל העבודה, יקטינו את הפערים בחברה וייצרו כ-40,000 מקומות עבודה חדשים וזאת מעבר לגידול הטבעי כבר בשנה הבאה.
 
השר אולמרט הדגיש כי בכוונתו לתת דגש בתקציב המדינה לפתרון הפער החברתי ומצוקת העוני. "אין ספק כי פתרונות אלו יסייעו בסופו של דבר להביא הן לצמיחת המשק והן לסגירת הפערים החברתיים" – אמר השר אולמרט.