ברוש מברך על יוזמת נתניהו להציב יעדים ארוכי טווח לפיתוח התעשייה

נשיא התאחדות התעשיינים בתגובה לדברי שר האוצר: תוכנית שר האוצר להציב יעדים ארוכי טווח - תסייע לפיתוח התעשייה ולטיפול במצב הכלכלי חברתי; קורא לנתניהו להעמיד יעד תעסוקה בנוסף ליעדים האחרים


00:00 ,11.04.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

נשיא התאחדות התעשיינים בתגובה לדברי שר האוצר: תוכנית שר האוצר להציב יעדים ארוכי טווח - תסייע לפיתוח התעשייה ולטיפול במצב הכלכלי חברתי; קורא לנתניהו להעמיד יעד תעסוקה בנוסף ליעדים האחרים.
 
שרגא ברוש, נשיא התאחדות התעשיינים, מברך על יוזמתו של שר האוצר, בנימין נתניהו, להציב יעדים ארוכי טווח, תסייע לפיתוח התעשייה ולטיפול במצב הכלכלי חברתי. ברוש קרא לשר האוצר להעמיד יעד תעסוקה בנוסף ליעדים הכלכליים האחרים – יעד האינפלציה ויעד הריבית.
 
ברוש טען כי "אנו חייבים לראות מול עיניינו את הטווח הארוך, כאשר לפני כשנתיים היינו בהידרדרות ועמדנו לפני קריסה מוחלטת של כל המערכות. הידרדרות זו נבלמה ועתה אנו בפני שינוי כיוון".
 
"יחד עם זאת", ציין ברוש, "אסור לנו לעצור, יש להסתכל קדימה. אנו חושבים שהתעשייה היא לא רק מנוע לצמיחה כלכלית, אלא גם מנוע לצמיחה חברתית. כך לדוגמא, התאחדות התעשיינים מטפלת בהעברת כמה עשרות מפעלים לאזורי הפריפריה במטרה להקטין את הפערים החברתיים".