ברוש לח"כים החדשים: ב-2010 נימצא בבעיה חברתית

נשיא התאחדות התעשיינים נפגש עם 12 חברי כנסת חדשים, סקר בפניהם את חשיבותה התעשייה כמנוע צמיחה מרכזי במשק וקרא להם להשתמש בהתאחדות כמוקד ידע לנתונים ולתהליכי חקיקה


00:00 ,22.03.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

נשיא התאחדות התעשיינים נפגש עם 12 חברי כנסת חדשים, סקר בפניהם את חשיבותה התעשייה כמנוע צמיחה מרכזי במשק וקרא להם להשתמש בהתאחדות כמוקד ידע לנתונים ולתהליכי חקיקה
 
12 חברי כנסת חדשים השתתפו בסוף השבוע במפגש מיוחד שקיימה התאחדות התעשיינים בבית התעשייה בת"א.
 
שרגא ברוש, נשיא התאחדות  התעשיינים, אשר יזם את המפגש ואירח את חברי הכנסת, סקר בפני חברי הכנסת החדשים את חשיבותה של התעשייה כמנוע צמיחה מרכזי במשק. ברוש אמר, כי המשולש – "ממשלה, מעסיקים והסתדרות" הוא קריטי לייצוב המשק וליציאה מהמשבר. ברוש הביע חשש כי לאחר שיסתיימו המיתון והמשבר הכלכלי ב-2010, אנו נימצא בבעיה חברתית.
 
ברוש קרא לחברי הכנסת החדשים להשתמש בהתאחדות התעשיינים כמוקד ידע לנתונים ולתהליכי חקיקה בתחום של כלכלה ומיסוי, עבודה, סחר חוץ ואיכות סביבה.
 
ברוש ציין, כי אחת ממטרות המפגש היא גם ליצור עם חברי הכנסת החדשים מערכת קשרים איתנה, זאת בשל חשיבותה המרכזית של התעשייה והנושא הכלכלי בכללותו בעבודת הכנסת.
 
במפגש השתתפו: התעשיין גלעד זילברברג, יו"ר הוועדה לקשרי התעשייה עם הכנסת, וחברי הכנסת החדשים; חה"כ רחל אדטו; חה"כ יריב לוין; חה"כ דניאל בן סימון; חה"כ מירי רגב; חה"כ אורית זוארץ; חה"כ נחמן שי; חה"כ ציון פיניאן; חה"כ אופיר אקוניס; חה"כ משה (בוגי) יעלון; חה"כ יוסי פלד; חה"כ רוברט טיבייב וחה"כ ציפי חוטובלי.
 
בתמונה מימין לשמאל: התעשיין גלעד זילברברג; חה"כ נחמן שי; חה"כ יריב לוין; חה"כ דניאל בן סימון; שרגא ברוש, נשיא התאחדות  התעשיינים; חה"כ רוברט טיבייב; חה"כ אופיר אקוניס; חה"כ ציפי חוטובלי וחזקי ישראל – האחראי על קשרי התעשייה עם הכנסת.