בססח משיקה את את הדור השלישי של מערכת ה-On-Line

המערכת החדשה פותחה על ידי חברת SRL בהשקעה כוללת של למעלה מחצי מיליון שקל


00:00 ,18.11.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

המערכת החדשה פותחה על ידי חברת SRL בהשקעה כוללת של למעלה מחצי מיליון שקל
 
בססח, החברה הישראלית לביטוח אשראי, משיקה בימים אלה את הדור השלישי של מערכת הOn-Line למבוטחיה. המערכת המתקדמת מסוגה, מאפשרת ללקוחות בססח לנהל את הפוליסה באמצעות האינטרנט באופן קל וידידותי למשתמש. המערכת החדשה פותחה על ידי חברת SRL בהשקעה כוללת של למעלה מחצי מיליון שקל.
 
"בססח On-Line" מאפשרת למבוטחי החברה לנהל את כל מערך ביטוח האשראי שלה באופן רצוף 24 שעות ביממה ומכל מקום בעולם. באמצעות היישומים החדשים, המערכת מאפשרת למבוטח הישראלי, בין השאר, גישה לנתוני הלקוחות שלו, בקשות לכיסוי ביטוחי ללקוחותיו, מעקב אחר פיגורים בתשלום של לקוחותיו, ניהול התביעות והפקת דוחות לניתוח נתונים בפורמט נוח למבוטח. למערכת פורמאט דוח מתקדם המאפשר ניתוח נתונים גם כאשר המערכת לא מחוברת לאינטרנט. המערכת מאפשרת מתן הרשאות שונות למשתמשים שונים בתוך החברה ובכך מאפשרת לחברה להגביל את המידע ואת ביצוע הפעולות של אנשי  הקשר השונים בארגון. כמו כן המערכת מאפשרת מידור נתונים על פי יחידות עסקיות שונות של המבוטח. במערכת החדשה הושקעו משאבים רבים בנושא אבטחת המידע והיא מספקת סטנדרט אבטחה מהגבוהים שיש במערכות מסוגה.
 
לדברי עופר רש, סמנכ"ל למינהל ומערכות המידע בבססח, המערכת פותחה בכלי ניתוח הנתונים מהמתקדמים הקיימים בשוק על תשתיות WebFocus. לדבריו, שדרוג המערכת והכנסתה לשימוש של מערכת דור 3 נעשה לאחר לימוד מעמיק של צורכי הלקוחות, תוך יישום בקשות ייחודיות של מבוטחים, והדבר מתבטא בשיפור עצום של השירות למבוטחי בססח.