בנק מזרחי טפחות: סל הטבות משמעותי בתחום סחר חוץ ומימון

החטיבה העסקית של בנק מזרחי טפחות משיקה סל הטבות משמעותי בתחום סחר חוץ ומימון הכולל מגוון כלים פיננסים ליבואנים וליצואנים ובהם: הלוואות בתנאים אטרקטיביים לצרכי ייבוא, עמלות מופחתות בסחר חוץ ובמט״ח ועוד


10:50 ,20.02.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

החטיבה העסקית של בנק מזרחי טפחות משיקה סל הטבות משמעותי בתחום סחר חוץ ומימון הכולל מגוון כלים פיננסים ליבואנים וליצואנים ובהם: הלוואות בתנאים אטרקטיביים לצרכי ייבוא, עמלות מופחתות בסחר חוץ ובמט״ח, 35% הנחה בשילוח בינלאומי בחברת DHL, חבילת פרימיום ב-Powerlinx פלטפורמה שיוצרת הזדמנויות אסטרטגיות לשיתופי פעולה ו-30% הנחה בשרותי חברת LOGBOX המספקת שירותי ארכיון דיגיטלי וניהול תהליכים לשרשרת ומקושר למערכות סוכני מס.

 

כאמור, אחת ההטבות הבולטות בסל ההטבות עבור לקוחות העסקים של מזרחי טפחות הינו שת"פ עם פלטפורמת  POWERLINX. במסגרת שיתוף הפעולה, יוכלו כעת לקוחות העסקים של הבנק לקבל מנוי פרמיום מוגבל בזמן להתנסות בחינם בפלטפורמה הדיגיטלית המאפשרת גם הוצאה של דוחות על הצד הנגדי וגם בחינה של ביטוח לעסקאות בין הצדדים.

 

POWERLINX מפגישה בין עסקים להזדמנויות עסקיות ובכך מסייעת למצוא את השידוך העסקי האופטימלי ביותר עבורם ברחבי העולם. במערכת קיים אלגוריתם המאפשר לאתר התאמות ע״פ הגדרות שנקבעו מראש. עד היום קישרה Powerlinx חברות מלמעלה מ-100 מדינות ברחבי העולם.

 

אריק בנדל מנהל סקטור סחר חוץ: ״אנו בחטיבה העסקית של מזרחי טפחות עוקבים כל העת אחר התמורות החלות בתחום הסחר הבינלאומי ופועלים רבות להתאים עבור לקוחותינו את הכלים הפיננסים והניהוליים על מנת שיתנו מענה בעולם משתנה ומאתגר במיוחד. לצורך כך, אנו משיקים סל הטבות ייחודי עבור אותם עסקים. סל הטבות שייתן מענה חשוב בכלים ובאופציות ניהול ויקל על לקוחותינו בכל שרשרת האספקה. אני מברך על שיתוף הפעולה הנהדר עם Powerlinx שיאפשר ללקוחות העסקים של מזרחי טפחות לבצע בעסק שלהם התרחבות גיאוגרפית, הרחבת הפעילות בינלאומית, איתור ספקים ומפיצים חדשים, מיזוגים ורכישות, מימון ואיתור משקיעים״.