בן אליעזר וברוש סיכמו: נוביל מהלך שיאפשר מתן דמי אבטלה לעצמאיים

שר התמ"ת: הנושא העיקרי שמעסיק אותי בימים אלו הוא עצירת גל הפיטורים והרחבת אפשרויות התעסוקה במשק


00:00 ,16.08.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

שר התמ"ת: הנושא העיקרי שמעסיק אותי בימים אלו הוא עצירת גל הפיטורים והרחבת אפשרויות התעסוקה במשק
 
שר התמ"ת בנימין (פואד) בן אליעזר נפגש בסוף השבוע האחרון עם נשיאי לשכת התאום של הארגונים הכלכליים ובראשם יו"ר לשכת התיאום של הארגונים הכלכליים ונשיא התאחדות התעשיינים, שרגא ברוש.
 
השר בן אליעזר הציג את פעילותו במשרד התמ"ת והיעדים שהציב לעצמו בכהונה זו. "הנושא העיקרי שמעסיק אותי בימים אלו הוא עצירת גל הפיטורים והרחבת אפשרויות התעסוקה במשק. המשרד פועל באמצעות כלל הכלים שיש בידיו, וזה הנושא שמעסיק אותי מבוקר עד לילה. אני בהחלט שמח על שיתוף הפעולה בין המשרד לבין התאחדות התעשיינים במאבק שלנו באבטלה, והרבה מהתודות מגיעות לשרגא ברוש על ההירתמות שלו למען יצירת מקומות עבודה חדשים ולמען המחקר והפיתוח הישראלי".
 
שרגא ברוש, יו"ר לשכת התיאום ונשיא התאחדות התעשיינים, אמר כי הוא מברך על המפגש החשוב. "בעת הזו על הממשלה לפעול במגוון הכלים העומדים לרשותה  לסייע למגזר הפרטי לעבור למסלול צמיחה. התעשייה והייצוא הם הקטרים המובילים את המשק הישראלי".
 
בפגישה העלו נשיאי הלשכה בפני השר את הנושאים המרכזיים העומדים על הפרק מול משרד התמ"ת, בהם נושא מצוקת האשראי החמורה.
 
שר התמ"ת ציין כי משרדו נמצא בקשר עם החשב הכללי בעניין, ובימים הקרובים נקבעה פגישה עם מנת להבין את הנתונים עליהם מתייחס החשכ"ל לפיהם מסלולי הסיוע באשראי אכן פועלים כשורה.