התאחדות התעשיינים מדווחת כי כ-90% מהם מתוצרת כחול-לבן. מכירות היין לקראת החג יסתכמו השנה בכ-160 מיליוני שקל, גידול של 5%-10% לעומת פסח קודם
עם ישראל ישתה בליל הסדר ובחג הפסח כ-7.5 מיליון בקבוקי יין - 90% מהם מתוצרת כחול-לבן. כך עולה מבדיקה שערכה התאחדות התעשיינים בקרב יצרני היינות.
מכירות היין לקראת הפסח יסתכמו השנה בכ-160 מיליוני שקלים, מהווה גידול של 5%-10% לעומת פסח אשתקד.
היצרנים מדווחים כי מחירו של בקבוק נע בממוצע בין 16 ל-95 שקלים.
מבדיקה שערכה התאחדות התעשיינים עולה כי יצרני היינות השקיעו בשנה האחרונה כ-54 מיליוני שקלים בציוד, בטכנולוגיות ובפיתוח יינות חדשים. מדובר בגידול של 5%-10% בהשקעות לעומת שנה קודם לכן.
כן מדווחים היצרנים כי בפסח השנה נראה כי הצרכן הישראלי מתחיל לרכוש יינות יוקרתיים באיכות גבוהה יותר. בחג זה גם בולטת התופעה של הגדלת רכישות של יינות מתוצרת כחול-לבן לעומת יבוא.
ממכון היצוא נמסר כי יצוא היין לפסח גדל השנה בכ-14% לעומת אשתקד והסתכם בכ-7.75 מיליוני דולרים. יצואני היין שלחו השנה כ-22 אלף בקבוקי יין לתרמילאים ומטיילים ישראלים השוהים בתאילנד, הודו, נפאל ועוד.
בליל הסדר נשתה כ-7.5 מיליון בקבוקי יין
התאחדות התעשיינים מדווחת כי כ-90% מהם מתוצרת כחול-לבן. מכירות היין לקראת החג יסתכמו השנה בכ-160 מיליוני שקל, גידול של 5%-10% לעומת פסח קודם
00:00 ,29.03.2007
עשוי לעניין אותך
28.03.2007
מפגש הייטק ישראל-רומניה בסימן חיזוק קשרי המסחר בין המדינות
28.03.2007
הרמת כוסית בנמל אשדוד; שטרק: לחזק את השותפות עם העובדים
28.03.2007
57% ממפעלי התעשייה - רובם בענף המזון, יהיו סגורים בחול המועד פסח
28.03.2007
התעשיינים: שעון הקיץ יביא לחסכון של 13.5 מליון שקל בהוצאות החשמל
28.03.2007
נמל אשדוד נערך לפסח ומגביר את צוותי העבודה
27.03.2007
הבנק האירופי לשיקום ופיתוח מזרח אירופה הגביר את הפעילות עם ישראל