בזן קיימה סיור ביקורת בנושא חומרים מסוכנים בתחומי מפעלי הקבוצה

קבוצת בזן יזמה סיור של נציגי הגורמים המוסמכים בעת מצב מיוחד בעורף, בהובלת פיקוד העורף ובשיתוף המשרד להגנת הסביבה וכיבוי אש. הצוותים בחנו את היערכות הקבוצה בנושא חומרים מסוכנים בחירום ואת היערכות המפעלים


12:13 ,01.11.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

הבוקר התקיים סיור ביקורת בנושא חומרים מסוכנים בתחומי מפעלי קבוצת בזן. כחלק מההיערכות למצב החירום, קבוצת בזן יזמה סיור של נציגי הגורמים המוסמכים בעת מצב מיוחד בעורף, בהובלת פיקוד העורף ובשיתוף המשרד להגנת הסביבה וכיבוי אש. הצוותים בחנו את היערכות הקבוצה בנושא חומרים מסוכנים בחירום ואת היערכות המפעלים.

 

קבוצת מפעלי בזן הינם מפעלים חיוניים, השומרים על הרציפות האנרגטית של משק האנרגיה ומספקים חומרים ללקוחות הפטרוכימיה. קבוצת בזן עומדת במשימה לאומית זו באמצעות 1,500 העובדים ותוך מיצוי הפוטנציאל של צי האוניות שלה. 

 

בזן פועלת מאז ה-12.10 תחת הוראה של שר האנרגיה והתשתיות, ישראל כ"ץ, המחייבת את בזן לפעול לטובת רציפות משק האנרגיה ואספקת חומרים חיוניים. אתמול ביקר שר האנרגיה יחד עם צוותו בקבוצת בזן, וקיבל סקירה מקיפה אודות ההיערכות של בזן למלחמה, ודרכי התנהלות של החברה בשגרת הלחימה. השר שיבח במהלך הפגישה את תפקודה של החברה ועובדיה בשבועות הראשונים ללחימה, והדגיש כי בתי הזיקוק הם נכס אסטרטגי של מדינת ישראל ותפקודם חשוב לשמירת הרציפות האנרגטית של המשק.