בועז הירש מונה לתפקיד משנה למנכ"ל משרד התמ"ת

בועז הירש מונה לתפקיד משנה למנכ"ל משרד התמ"ת וזאת בנוסף לתפקידו כמנהל המינהל לסחר חוץ. הירש (41) נשוי +3 בעל תואר ראשון במשפטים וכלכלה ותואר שני במשפטים. בנוסף, מונו שישה נספחים כלכליים חדשים


00:00 ,14.05.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

זאת בנוסף לתפקידו כמנהל המינהל לסחר חוץ. מונו שישה נספחים כלכליים חדשים
 
בועז הירש מונה לתפקיד משנה למנכ"ל משרד התמ"ת וזאת בנוסף לתפקידו כמנהל המינהל לסחר חוץ. הירש (41) נשוי +3 בעל תואר ראשון במשפטים וכלכלה ותואר שני במשפטים נכנס לתפקיד מנהל המינהל לסחר חוץ בתמ"ת בדצמבר 2005. הוא שירת בעבר כיועץ המסחרי של משרד התמ"ת בבריסל למול מוסדות האיחוד האירופי. בשנים האחרונות שימש אף שימש הירש כמרצה בפקולטה למשפטים באוניברסיטה העברית בירושלים לסחר בינלאומי.
 
מינהל סחר החוץ במשרד התמ"ת אמון על ניהול ונווט מדיניות הסחר הבינלאומית של מדינת ישראל. תחומי הפעילות העיקריים כוללים פעולות לקידום הסחר והיצוא, ייזום ועדכון הסכמי סחר לשיפור תנאי הסחר של ישראל, עידוד ומשיכת השקעות זרות ויצירת שיתופי פעולה אסטרטגיים עם חברות זרות. יחד עם הפעילות בישראל, המינהל מפעיל מערך של נציגים כלכליים אשר מהווים את הזרוע הביצועית של המשרד בשוקי חו"ל.
 
בנוסף על מינויו של הירש למשנה למנכ"ל משרד התמ"ת, בחרה אתמול ועדת המכרזים של נציבות שרות המדינה שישה נספחים מסחריים של משרד התמ"ת לחו"ל, האמורים לצאת למקום שרותם בקיץ הקרוב.
 
דורון אברהמי, סגן מנהל המינהל לסחר חוץ,בוגר קורס צוערים נבחר לשרת כנספח המסחרי באיסטנבול – תורכיה;ליאורה הדר, מנהלת דסק אמל"ט ואפריקה, בוגרת קורס צוערים נבחרה לשרת כנספחת מסחרית במילאנו – איטליה;אוהד כהן, ממונה דסק דרום אירופה, בוגר קורס צוערים נבחר לשרת כנספח מסחרי בוושינגטון – ארה"ב;יונתן לוי, ממונה דסק צפון אמריקה, בוגר קורס צוערים נבחר לשרת כנספח מסחרי בטורונטו – קנדה;רועי מדעי, מרכז נושאי סחר חוץ ומדען ראשי בלשכת השר, בוגר קורס צוערים נבחר לשרת כנספח מסחרי ביוסטון – טקסס;יפעת ענבר, מהמחלקה הבינלאומית, בוגרת קורס צוערים נבחרה לשרת כנספחת מסחרית בבוקשרט – רומניה.
 
השר אלי ישי: "חשיבותו של הנספח המסחרי הינה רבה בשל העובדה כי על אף המידע הרב שעומד לרשות החברות והנגישות הקלה אליו, הרי שמתברר שאין תחליף למגע האישי שהנספח מקיים עם קהילת העסקים המקומית, תשתית המידע והקשרים שהוא מטווה, שמסייעת לאחר מכן לחברות ישראליות לקדם את מוצריהן"