בביקורו בנצרת ינחת האפיפיור במתחם גן התעשייה החדש סמוך להר הקפיצה

את האפיפיור יקבלו ראש העיר נצרת, ראמז ג'ראיסי, והתעשיין סטף ורטהימר. השניים יזמו את הקמת גן התעשייה במתחם הר הקפיצה בנצרת


00:00 ,13.05.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

את האפיפיור יקבלו ראש העיר נצרת, ראמז ג'ראיסי, והתעשיין סטף ורטהימר. השניים יזמו את הקמת גן התעשייה במתחם הר הקפיצה בנצרת
 
ביקורו של האפיפיור בעיר נצרת ביום חמישי הקרוב יחל בנחיתת מסוקו בשטח המיועד לגן התעשייה החדש שמקים התעשיין סטף ורטהימר במתחם הר הקפיצה בנצרת. זהו גן התעשייה הראשון המוקם במגזר הערבי, שיהווה מודל יחידי מסוגו ליזמות משותפת ליהודים ולערבים.
 
את האפיפיור יקבלו ראש העיר נצרת, ראמז ג'ראיסי, והתעשיין סטף ורטהימר, יחד עם מקבלי פנים נוספים. לאחר מכן ימשיכו לטקס המיסה המתוכנן בהר הקפיצה הצפוי למשוך אליו כ-40 אלף מאמינים.
 
את הקמת גן התעשייה במתחם הר הקפיצה בנצרת, יזמו התעשיין סטף ורטהימר, וראש העיר נצרת ראמז ג'ראיסי. היוזמה להקמת גן התעשייה החדש בנצרת קיבלה ברכה מנשיא המדינה, משרדי הממשלה ומאנשי עסקים ערבים ויהודים.
 
למנהל הפרויקט מונה שאוקי חאטיב, מי שהיה ראש העיר יפיע במשך 20 שנה, ויו"ר ועדת המעקב של ערביי ישראל.
 
גן התעשייה בנצרת הינו השישי במספר בישראל המוקם ביוזמתו של ורטהיימר לאחר תפן, תל-חי, לבון, עומר ודלתון, אשר בנויים כולם על פי מודל גן התעשייה תפן. הגן, שישתרע על שטח של 14 דונם, ובשטח בנוי של 15,700 מ"ר, בהשקעה כוללת של כ-15 מיליון דולר, מיועד לאכלס כ-30 יזמויות מהעיר נצרת והגליל.
 
התעשיין סטף ורטהיימר ציין כי הוא גאה בביקורו של האפיפיור במתחם בנצרת, המהווה מודל ראשון לגן תעשייה בעיר ערבית, ויסייע בפיתוח הכלכלי של העיר נצרת והאזור. לדבריו, המפתח לצמצום פערים וקידום התעשייה והכלכלה הינו בשותפות בין מגזרים, כאשר גני התעשייה מהווים מודל לכך.