אשר גרינבאום מונה ליו"ר איגוד הכימיה, פרמצבטיקה ואיכות הסביבה

גרינבאום נבחר פה אחד על ידי חברי האיגוד. במסגרת תפקידו יהיה ממונה על תחום איכות הסביבה בהתאחדות התעשיינים וכן חבר נשיאות התאחדות התעשיינים


00:00 ,09.04.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

גרינבאום נבחר פה אחד על ידי חברי האיגוד. במסגרת תפקידו יהיה ממונה על תחום איכות הסביבה בהתאחדות התעשיינים וכן חבר נשיאות התאחדות התעשיינים
 
אשר גרינבאום, משנה למנכ"ל כי"ל, נבחר ליו"ר איגוד הכימיה פרמצבטיקה ואיכות הסביבה וממונה על תחום איכות הסביבה בהתאחדות התעשיינים. הוא מחליף את מר שוקי גולד המסיים את תפקידו כמשנה למנכ"ל כי"ל. בתוקף תפקידו יהיה חבר בנשיאות התאחדות התעשיינים. גרינבאום נבחר פה אחד על ידי חברי האיגוד – כ-130 מפעלים.
 
גרינבאום, המכהן גם כיו"ר פורום מנהלי איכות הסביבה של התאחדות התעשיינים, אמר כי הוא רואה כבוד גדול לשמש בתפקיד וכי בכוונתו לפעול במרץ רב לקידום מטרות האיגוד תוך מתן דגש על נושאי איכות הסביבה.
 
גרינבאום אמר עוד כי הוא מתכוון לפעול להפיכת התעשייה לכוח מוביל ויוזם בתחומי איכות הסביבה, תוך יצירת שיתופי פעולה עם הרגולטור, הארגונים הירוקים והציבור הרחב. "למרות ההשקעות חסרות התקדים של התעשייה בקידום נושאי הסביבה והאקולוגיה היא סובלת מדימוי ציבורי ירוד ועלינו לפעול לגישור הפער בין העשייה לבין הדימוי" ציין גרינבאום.
 
איגוד הכימיה, פרמצבטיקה ואיכות הסביבה מונה כ-130 חברים ממפעלים מתחומי הכימיה השונים, בהם: כימיקלים בסיסיים וייעודיים; דלקים, שמנים וזיקוק נפט; דשנים; חומרי הדברה וחיטוי; דטרגנטים וחומרי ניקוי; תרופות לבני אדם; תרופות ותכשירים וטרינרים; ביוטכנולוגיה וציוד רפואי; חברות גז ודלק.
 
ייעודו של איגוד הכימיה הינו יצירת סביבה עסקית תומכת, תוך שמירה על תנאי ודאות לתעשיות הכימיה והפרמצבטיקה בישראל לטווח הארוך.