אלביט מערכות ורפאל יספקו מערכת להגנה על מטוסים אזרחיים מפני טילי כתף

הצוות המשותף ישלים את פיתוח המערכת והתכנון ההנדסי הנמצאים כבר בשלבים מתקדמים


00:00 ,15.06.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
אלביט מערכות , באמצעות חברת הבת אל אופ, ורפאל הקימו צוות משותף להשלמת הפיתוח, הייצור והשיווק של מערכת מתקדמת להגנה על מטוסים אזרחיים מפני טילי כתף.

מערכת ההגנה המשותפת מבוססת על מערכת ה-MUSIC של אל-אופ ((Multi-Spectral Infrared Countermeasure ומערכת BRITENING של רפאל Directed Infra-Red Counter Measures (DIRCM). הצוות המשותף ישלים את פיתוח המערכת והתכנון ההנדסי הנמצאים כבר בשלבים מתקדמים.

במסגרת שיתוף הפעולה בין החברות תוביל רפאל את הפעילות בשוקי התעופה האזרחית ואל-אופ תוביל את הפעילות בשווקים הצבאיים.

משרד התחבורה ומשרד הבטחון הישראליים כבר בחרו את המערכת המשותפת של אלביט מערכות ורפאל כפתרון ארוך הטווח במסגרת התוכנית להגנה על התעופה האזרחית.

מטרת התוכנית להגנה על התעופה האזרחית בישראל, בראשות משרד התחבורה, משרד הביטחון, ורשויות לאומיות נוספות, הינה לספק פתרון ארוך-טווח ויעיל לטיפול באיומים מונחי אינפרא-אדום עבור כל המטוסים האזרחיים. שיתוף הפעולה האסטרטגי בין אלביט מערכות ורפאל מאפשר את מיקוד הסינרגיה בין שתי חברות בעלות מוניטין ויתרונות מוכחים של טכנולוגיות מתקדמות, נסיון מבצעי, יכולות בתחום האינטגרציה של מערכות וכלי טיס וכן קשרים רבי שנים עם לקוחותיהן, עליהם נמנים משרד הבטחון, משרד התחבורה ושלוש חברות התעופה הישראליות אל-על , ארקיע וישראייר.