איגוד לשכות המסחר: יש לקבוע רף מינימלי להשתתפות במכרזים

כך אומר יו"ר ענף ניקיון ותחזוקת מבנים, זאת על מנת למנוע חוסר מקצועיות בענף


00:00 ,05.06.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

כך אומר יו"ר ענף ניקיון ותחזוקת מבנים, זאת על מנת למנוע חוסר מקצועיות בענף
 
איגוד לשכות המסחר הקים ענף המאגד חברות ניקיון ותחזוקת מבנים להסדרת התחום בארץ. הענף יפעל לקדם ערכי מקצועיות בחבריו, לשמירה על תחרות הוגנת וקיום אתיקה מקצועית בין החברות. כמו כן, הענף יפעל לייצוג נאות של חבריו מול הרשויות השונות.  
 
באסיפה כללית שקיים הענף השבוע, נבחר דרור אטרי, מנכ"ל חברת 'אפיק עוז וביטחון בע"מ ליו"ר הענף. אטרי מסר כי החברות רואות חשיבות רבה בהסדרת הענף שהתפתח עם השנים ויש מקום למיסוד וגיבוש כללים ועקרונות לקידומו.
 
לדברי אטרי, "תדמיתו של ענף הניקיון בישראל נשחקה לאור כניסת חברות כושלות הניגשות למכרזים בכל מחיר, פוגעות בתנאי העובדים במשק ומספקות שירות מקצועי גרוע. כתוצאה המשק נפגע בכללותו: הלקוחות, הספקים והעובדים הפסידו מהמחירים הנמוכים במכרזים. לכאורה, נראה כי הלקוח מרוויח משירות בעלות נמוכה, אך בפועל, הוא סופג הפסדים גדולים".
 
אטרי הדגיש כי הענף יפעל לאגד את מירב החברות במשק, תוך ייצוגן בפני הרשויות השונות, הן על ידי קידום חקיקה בכנסת והן בקביעת רף מינימלי להשתתפות במכרזים. "מטרתנו הראשונה הינה מיצוב הענף ובניית אמנת שירות אשר תחייב את כל העוסקים בענף לפעול על פי עקרונות מקצועיים, תוך חיזוק אמון הצרכנים".