איגוד התעשייה הקיבוצית יסייע בפעילות השיווק של העסקים הקטנים בקיבוצים

היחידה לעסקים קטנים באיגוד התעשייה הקיבוצית אשר ערה לבעיה השיווקית המאפיינת את מרבית העסקים הקטנים החליטה לבחון אפשרות להקמת גוף חדש שיתמחה בתחום השיווק והמכירה וייתן מענה ופתרונות טכניים ושיווקיים למכירת התוצרת של העסקים הקטנים של הקיבוצים


00:00 ,28.02.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

מרבית העסקים הקטנים בקיבוצים נמצאים מטבע הדברים בפריפריה וחלקם מתקשים במציאת שווקים למוצריהם ובקידום מכירות למוצרים אלה.
 
היחידה לעסקים קטנים באיגוד התעשייה הקיבוצית אשר ערה לבעיה השיווקית המאפיינת את מרבית העסקים הקטנים החליטה לבחון אפשרות להקמת גוף חדש שיתמחה בתחום השיווק והמכירה וייתן מענה ופתרונות טכניים ושיווקיים למכירת התוצרת של העסקים הקטנים של הקיבוצים.
 
הגוף החדש יוקם בסיוע "מעוף עסקים תל אביב" מיסודה של הרשות לעסקים קטנים ובינוניים שבמשרד התמ"ת, ועל בסיס עסקי הוא יסייע לעסקים קטנים שיתקשרו עימו חוזית בפרסום המוצרים, מציאת שווקים למכירה, יצירת קשרים עם בתי עסק קיימים, תמחור, מכירה, שינוע של המוצרים ואחסונם.
 
היחידה לעסקים קטנים באיגוד יוזמת במקביל הקמת אולם תצוגה ומכירה של תוצרי העסקים הקטנים והבינוניים בקיבוצים שימוקם במרכז הארץ. האיגוד מחפש עסקים המעונינים להציג ולמכור את מוצריהם באולם המכירות.
 
מטרת המיזם לחשוף את המוצרים של העסקים הקטנים בקיבוצים לציבור הרחב ולקדם את מכירותיהם. החנות החדשה תוקם בתוך מתחם קניות קיים או חדש. "מעוף לעסקים תל אביב" הביעה את הסכמתה לסייע בפרויקט. עסקים שמעוניינים ליטול חלק במיזם מוזמנים ליצור קשר עם בתיה רוקמן.