איגוד העוסקים בתערוכות מחדש את פעילותו במסגרת איגוד לשכות המסחר

האיגוד יקיים ימי עיון של הדרכות והמלצות לעוסקים בתחום בשיתוף עם המכללה העסקית שבאיגוד לשכות המסחר. יקיים קורס לטכנאי תערוכות ויבנה סל ההטבות מיוחד לחבריו


00:00 ,18.06.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

האיגוד יקיים ימי עיון של הדרכות והמלצות לעוסקים בתחום בשיתוף עם המכללה העסקית שבאיגוד לשכות המסחר.  יקיים קורס לטכנאי תערוכות ויבנה סל ההטבות מיוחד לחבריו
 
איגוד העוסקים בתערוכות החבר באיגוד לשכות המסחר חידש לאחרונה את פעילותו. האיגוד קיים למעלה מחמש שנים, ומאגד בתוכו עשרות חברות בתחום שמהוות כ-95% מענף העוסקים בתערוכות.
 
במסגרת אסיפה כללית שקיים לאחרונה הארגון נבחר עו"ד אמיר תמרי, מנכ"ל מרכז הירידים, לתפקיד יו"ר האיגוד וחברי ההנהלה הנוספים שנבחרו הם דודו בן גד, מנכ"ל שירותי במה, ויוסי לוי, מנכ"ל ניו ליין.
 
לדברי תמרי, "תחום התערוכות והאירועים הוא מנוע כלכלי לתעשייה ענקית של מאות בוני, מעצבי, מארגני ומפיקי תערוכות וכנסים. ענף התערוכות יוצר הזדמנויות עסקיות רבות למציגים ולמשתתפים בו ובעצם מקיף את כל תחומי הפעילות במשק".
 
בנוסף אמר תמרי כי "האיגוד מצפה שמדינת ישראל תשקיע בבניית תשתית עבור ענף התערוכות ותקצה משאבים לקידומו, כפי שנוהגים במדינות רבות בעולם המערבי".
 
הארגון פועל בימים אלה לקיים יום עיון אחת לרבעון שבמהלכו יינתנו הדרכות והמלצות לעוסקים בתחום, ובנוסף הוא יקדם בשיתוף עם המכללה העסקית שבאיגוד לשכות המסחר פתיחת קורס לטכנאי תערוכות (עובדי הקמה) ונושאי הכשרה נוספים.
 
תיבחן האפשרות להפיק קמפיין פרסומי משותף לחברים, ובניית סל ההטבות לחברי איגוד העוסקים בתערוכות.