אושר מינויו של שרון קדמי לתפקיד מנכ"ל משרד התמ"ת

קדמי שימש בתפקידו האחרון כראש המטה המקצועי של שר התמ"ת ואף היה בעבר כתב בעיתונים "דה מרקר" ו"גלובס". בן אליעזר: "הצלחתו היא הצלחת עם ישראל כולו"


00:00 ,06.09.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

קדמי שימש בתפקידו האחרון כראש המטה המקצועי של שר התמ"ת ואף היה בעבר כתב בעיתונים "דה מרקר" ו"גלובס". בן אליעזר: "הצלחתו היא הצלחת עם ישראל כולו"
 
הממשלה אישרה היום את מועמדו של שר התעשייה, המסחר והתעסוקה, בנימין (פואד) בן אליעזר למנכ"ל משרדו – שרון קדמי, זאת בהמשך לחוות דעת חיובית של ועדה בראשות נציב שירות המדינה שהמליצה לממשלה לאשרו.
 
קדמי, בן 37, נשוי עם 2 ילדים, שימש בתפקידו האחרון כראש המטה המקצועי של שר התמ"ת, ולפני כן כראש המטה המקצועי של שר התשתיות הלאומיות. בוגר תואר ראשון ביחסים בינ"ל, ותואר שני במנהל עסקים (MBA), התמחות במימון ובוגר התוכנית ללימודי המשך במימון באוניברסיטת ת"א. בעבר כיהן קדמי כדירקטור בסקטור הפרטי וכן ככתב בעיתונים "דה-מרקר" ו-"גלובס".
 
השר בן אליעזר אמר כי "שרון קדמי הוא האיש הנכון להוביל ביחד איתי את משרד התמ"ת, משרד כלכלי-חברתי בעל חשיבות גדולה ביותר בימים אלו של משבר עולמי. יכולותיו האישיות הגבוהות של קדמי, יחד עם ניסיונו בעבודת המטה יסייעו לו להצליח בתפקיד, והצלחתו היא הצלחת עם ישראל כולו".
 
סגנית השר, ח"כ אורית נוקד אמרה כי מדובר במינוי ראוי ביותר. "המנכ"ל הנכנס שרון קדמי משלב יכולות ניהול, בקיאות מקצועית ורוח צעירה שיאפשרו מימוש יעדי המשרד בעת הזו".
 
המנכ"ל הנכנס של משרד התמ"ת, שרון קדמי, אמר כי הוא מודה לממשלת ישראל על האמון שניתן בו לנהל את משרד התמ"ת בימים אלו, ומקבל עליו את התפקיד ביראה ומתוך רצון גדול להצליח. קדמי הוסיף כי הוא בטוח ששעות העבודה שצבר בשנים האחרונות ליד השר בן אליעזר יסייעו לו להצליח בתפקיד, וכך גם הצוות המקצועי שיש במשרד התמ"ת. "יש במשרד את מיטב המוחות ומגוון האפשרויות וכלי הסיוע על מנת לעודד את הצמיחה במשק, לסייע לעסקים ולהחזיר כמה שיותר מובטלים אל מעגל העבודה".