אוריאל לין: חברות השיווק הישיר תורמות להגברת התחרות

נשיא איגוד לשכות המסחר: אחת המטרות החשובות של ישראל בתחום הכלכלי והחברתי היא שיותר אנשים יהיו עצמאיים ופחות אנשים יהיו שכירים


00:00 ,28.04.2010 מאת: מערכת פורט2פורט

נשיא איגוד לשכות המסחר: אחת המטרות החשובות של ישראל בתחום הכלכלי והחברתי היא שיותר אנשים יהיו עצמאיים ופחות אנשים יהיו שכירים
 
כך אמר אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר, אתמול בוועידה הראשונה ארגון המכירה הישירה בישראל Direct Selling Association)) בשיתוף עם איגוד לשכות המסחר, בה השתתפו למעלה מ-500 נציגי הענף.
 
לדבריו, "חברות השיווק הישיר המאוגדות במסגרת ארגון ה DSA (ארגון המכירה הישירה) חשובות להתפתחות הכלכלה הישראלית, שכן הן תורמות להגברת התחרות במשק, הן במגוון רחב יותר של מוצרים והן במחירים שווים לכל נפש. מדובר במגמה עולמית של התרחבות שיטת השיווק הישיר ככלי וכדרך להגיע לכל בית ולכל צרכן".
 
לין בירך את כל החברות באיגוד על כך שהחליטו לחתום לראשונה על קוד אתי משותף. "לחתימה המשותפת משמעות עצומה, מאחר והיא מביאה לידי ביטוי את הדאגה לרווחת הצרכנים וההוגנות כלפי הצרכנים".
 
במסגרת הועידה, חתמו חברי הארגון בישראל על הקוד האתי שכל החברות המאוגדות בארגון מחויבות לו. מסביר מר עובד לוי, יו"ר ארגון המכירה הישירה בישראל ומנכ"ל סאנריידר: "קוד זה מכיל למעשה חוקי משחק חדשים, הוגנים ומקובלים בתחום העיסוק שלנו, ומסיר למעשה את רוב העכבות והדילמות באשר לדרכי ההתנהלות בין החברות ומפיציהן".