אולמרט נועד עם נשיא חברת Tyco- היצרן הגדול בעולם של רכיבים פסיביים

אולמרט הנחה את מנהל מרכז ההשקעות להציג בפני נשיא חברת Tyco את הקריטריונים לקבלת מעמד של משקיע אסטרטגי מסגרת הפגישה הוצע לחברה להקים קרן משותפת במחקר ופתוח


00:00 ,16.08.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

אולמרט הנחה את מנהל מרכז ההשקעות להציג בפני נשיא חברת Tyco את הקריטריונים לקבלת מעמד של משקיע אסטרטגי מסגרת הפגישה הוצע לחברה להקים קרן משותפת במחקר ופתוח
 
מ"מ ראש הממשלה אהוד אולמרט נועד אתמול עם ד"ר יורגן גרומר נשיא חטיבת Tyco Electronic (החטיבה הגדולה ב- Tyco), אשר הגיע לביקור ראשון בישראל.
 
חברת Tyco הינה יצרן עולמי עם מחזור מכירות של למעלה מ 40 מיליארד דולר בשנת 2004. Tyco אלקטרוניקה הינה היצרן הגדול בעולם של רכיבים פסיביים לאחר שרכשה את: CII, M/A- Com, P&B, Elcon, Raychem, AMP ועוד חברות רבות נוספות.
 
השר אולמרט הציג בפני נשיא חברת טייקו אלקטרוניק את מדיניות ממשלת ישראל לגבי השקעות ואת אפשרויות ההשקעה במדינת ישראל לאור השינויים שנערכו לאחרונה בחוק לעידוד השקעות הון. השר אולמרט הנחה את מנהל מרכז ההשקעות רו"ח חזי צאיג להציג בפני ד"ר יורגן גרומר נשיא החטיבה את כל האלטרנטיבות והמסלולים הקיימים. השר אולמרט ציין כי לאור העובדה שהחברה עומדת בקריטריונים של "משקיע אסטרטגי" קיימים בפניה מספר אלטרנטיבות.
 
השר אולמרט ציין כי בקריטריון של משקיע אסטרטגי - השקעה של לפחות 600 מליון ₪ בפריפריה הרחוקה או לפחות 900 מליון ₪ באזור עדיפות א', יזכו את החברה ב – 10 שנות פטור מלא ממס חברות לרבות משיכת דיבידנד ( אפס מס "עד הבית").
 
מנהל מרכז ההשקעות רו"ח חזי צאיג ציין כי מדובר בחברה בינלאומית בעלת מחזור שנתי של כ – 40 מיליארד דולר שמשווקת את תוצרת למדינות רבות בעולם ואשר פועלת בתחומים רבים כגון: אלקטרוניקה, מוצרי אבטחה, מוצרים למניעת שריפות, מוצרים ושרותי הנדסה, מוצרי פלסטיקה ועוד.
 
 "אני מייחס חשיבות רבה לקליטת משקיע אסטרטגי במדינת ישראל לאור התרומה המשמעותית למשק וליצירת מקומות עבודה איכותיים בפריפריה"- אמר מנהל מרכז השקעות.
 
עוד הציע השר אולמרט לנשיא החברה להקים קרן משותפת בתחום ההיטק עם ממשלת ישראל.
 
השר אולמרט ציין כי "התוכנית לשת"פ במו"פ עם תאגידים רב לאומיים, מסייעת למינוף היכולות הטכנולוגיות וכושר התחרותיות של התעשייה הישראלית. במסגרת התוכנית ניתנת האפשרות לחברות ישראליות לחבור לחברות רב-לאומיות וליהנות מיתרונות הגודל שחברות אלו מציעות הן בתחום המו"פ והן בשלב המסחור שלאחריו".